Så skal jeg være mor igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2011

Tvillingemor80

Hov og tillykke selvfølgelig !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2011

Fru'Rugaard

amandamh skriver:

Hov og tillykke selvfølgelig !

Min veninde fik Akut kejsersnit, da hun fødte hendes søn, og hun har fået af vide at der skal gå 2 år inden hun bliver gravid igen på grund af arret.
Held og Lykke med det

Rikke - Mor til Maja på 1 år

Anmeld

4. april 2011

Mor Til Julie<3

katja26 skriver:

Ja så vi på den igen

Dion er 3 mdr og 1 uge idag og jeg fandt igår ud af at jeg gravid igen jeg fik kejsersnit med Dion er det så iorden og få en mere allerede kan arret springe op når maven vokser ???

Tillykke med den lille i maven ...
jeg fik min datter ved kejsersnit og jeg fik afvide af der skulle gå 2 år før man må blive gravid igen for ellers kunne arret springe op ...

Anmeld

4. april 2011

jeansmummie

Hej kære mor tillykke det da dejligt! Syntes bestemt ik du har grund til bekymring! Tal med din egen læge og jordmoder og få deres mening om din situation der er jo mange forskellige hud typer og snit og også oplevelser.noah min yngste søn er Idag knap 7 mdr og jeg er 9 uger henne nyd det.du får et dejligt vidunder mere jeg har selv haft tankerne om det er det rigtige om det nu er for tidligt osv alle jeg har talt med har været rigtig posetive og har sagt de får så meget glæde af hinanden

Anmeld

4. april 2011

Jyden

Tillykke med den lille spire

Jeg har fået ks 3 gange. Jeg fik min søn ved pks og jeg var gravid igen, da han var 6 mdr og ingen sagde, at det ikke var fint og forsvarligt. Alt gik fint, men fik pks igen, da min datter kom til verden. Da min datter var 1 år og 3 mdr blev jeg gravid igen og alt gik igen fint og fik endnu engang pks. 3 skønne unger og 3 pks på godt 3 år og jeg har ikke haft nogle problemer eller fået at vide, at jeg skulle overveje abort eller det der ligner.

Pøj pøj med det.

Anmeld

4. april 2011

katja26

sarahb skriver:

Der er jo en anbefaling på ca 1 år mener jeg, men ikke så kraftigt at du ikke sagtens kan gennemføre en graviditet nu.
Tror bare de holde ekstra øje med dig og hvordan det arter sig.

Og stort tillykke, så får i pseudotvillinger..

Tusind tak...hehe

Hmmm... hva er pseudotvillinger

Anmeld

4. april 2011

katja26

Tak for alle jeres svar og tillykker ...hehe

Har fået en tid hos min læge på torsdag er spændt på hva han siger og hvor langt jeg henne

Anmeld

4. april 2011

sarahb

katja26 skriver:

Tusind tak...hehe

Hmmm... hva er pseudotvillinger

børn der er megety tæt på hinanden alders mæssigt

Anmeld

4. april 2011

metski83

Kæmpe tillykke

Anmeld

4. april 2011

bonanza

Hej og tillykke :-) jeg har selv to piger på 2 år og en på næsten 3 år, der er præcis 9 mdr og 30 dage imellem dem;-) jeg har fået kejsersnit med dem begge og har ingen problemer haft med arret overhovedet, min læge sagde det ikk var et problem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.