Så skal jeg være mor igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.606 visninger
36 svar
0 synes godt om
4. april 2011

katja26

Ja så vi på den igen

Dion er 3 mdr og 1 uge idag og jeg fandt igår ud af at jeg gravid igen jeg fik kejsersnit med Dion er det så iorden og få en mere allerede kan arret springe op når maven vokser ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2011

B&J

Stort tillykke med lille spiren i maven det andet ved jeg desværre ikke noget om

Anmeld

4. april 2011

sarahb

Der er jo en anbefaling på ca 1 år mener jeg, men ikke så kraftigt at du ikke sagtens kan gennemføre en graviditet nu.
Tror bare de holde ekstra øje med dig og hvordan det arter sig.

Og stort tillykke, så får i pseudotvillinger..

Anmeld

4. april 2011

Dinna88

Hold da op! Stort tillykke!  

Mht. til arret, så aner jeg intet, men det er der jo så en anden der har svaret på. Ville bare sige tillykke!

Anmeld

4. april 2011

Tanja1234

Jeg skal selv have kejsersnit om nogle uger og dem vi har talt med har sagt at de tilråder at man venter 2 år inden man får nr. 2, men det kan jo naturligvis godt lade sig gøre selvom der ikke er gået længere tid.

Kunne forestille mig at de vil planlægge et lidt tidligt kejsersnit for dig denne gang og måske tage dig til lidt ekstra kontrol i den sidste tid.

Og stort tillykke

Anmeld

4. april 2011

Valle81

katja26 skriver:

Ja så vi på den igen

Dion er 3 mdr og 1 uge idag og jeg fandt igår ud af at jeg gravid igen jeg fik kejsersnit med Dion er det så iorden og få en mere allerede kan arret springe op når maven vokser ???

Hejsa,

Jeg har ikke forstand på det med kejsersnittet og arret, men vil da lige sige hjertelig tillykke:0)

Fra Christina, som selv stod med en positiv test da Anton var 3 mdr - han er lige blevet et år og jeg har termin her den 17:0)

Anmeld

4. april 2011

mortilnoahogmelina

Puha , men stort tillykke .

Min veninde der har fået KS hun fik af vide at der minimum skulle gå 2 år .
da hun så blev gravid 14 måneder efter , blev hun faktisk anbefalet en abort .

Hun valgt en abort men ikk af den grund , det var nogen kæreste problemer der gjorder det .

Men held og lykke ..

Anmeld

4. april 2011

saxa

Hold da op.. Stort tillykke med spiren..

Mht. arret så anbefaler de, som en anden har skrevet, at der går 2 mellem graviditeterne hvis du vil føde selv. Men kroppen kan godt holde til at være gravid igen, og du skal nok indstille dig på endnu et ks.

Anmeld

4. april 2011

Oliver,Troia&Wictor

Stort tillykke....

jeg fødte troia 13mdr. efter oliver men gik oz kun til uge 26. men de var ikk bekymret.

Mine bonus børn er begge taget ved kejsersnit og der er 1år og6dage mellem dem og der var ingen problemer overhovedet...

Anmeld

4. april 2011

Tvillingemor80

jeg fik afvide : 2 år eller mere inden næste graviditet.

Ellers vil man blive holdt ekstra øje med + blive anbefalet at næste fødsel også var ved kejsersnit, så livmoderen ikke springer under fødslen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.