Så skal jeg være mor igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2011

katja26

bonanza skriver:

Hej og tillykke :-) jeg har selv to piger på 2 år og en på næsten 3 år, der er præcis 9 mdr og 30 dage imellem dem;-) jeg har fået kejsersnit med dem begge og har ingen problemer haft med arret overhovedet, min læge sagde det ikk var et problem

Det dejligt og høre så der ikk den store grund til jeg tænker så meget...hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

signe.

jeg fik kejsersnit i april 2010 og er også gravid igen og har termin den 23 sep.. de har ikke nævnt problemer med hensyn til arret overhovedet jeg kender en del efterhånden, som har født mindre end 2 år efter et kejsersnit.. desuden er der altid risici(staves) ved graviditeter efter et kejsersnit, om der så går 1 år eller 5 år..

Anmeld

7. april 2011

katja26

signe. skriver:

jeg fik kejsersnit i april 2010 og er også gravid igen og har termin den 23 sep.. de har ikke nævnt problemer med hensyn til arret overhovedet jeg kender en del efterhånden, som har født mindre end 2 år efter et kejsersnit.. desuden er der altid risici(staves) ved graviditeter efter et kejsersnit, om der så går 1 år eller 5 år..

ja må bare tage det som det kommer

Anmeld

7. april 2011

SussieThyssen

katja26 skriver:

Hvis du kontaker ctrl herinde (min datter) så kan hun fortælle dig alt om hvordan proceduren er mht at få nr 2 så hurtigt efter kejsersnit.
Hun fik sin den første ved AKS, og fødte så Emma normalt knapt 13 mdr efter ved alm fødsel.
De gjorde det at de holdt øje med hende at den næste ikke blev for stor og tilbød igangsætning ca 14 dage før termin.
Alt gik fint..og hun fik så nr 3 til jul..også ved normal fødsel.

Kærligst
Sussie

Anmeld

7. april 2011

SussieThyssen

katja26 skriver:

Hov forresten...og stort tillykke

Anmeld

7. april 2011

Hvem?

Ja så vi på den igen

Dion er 3 mdr og 1 uge idag og jeg fandt igår ud af at jeg gravid igen jeg fik kejsersnit med Dion er det så iorden og få en mere allerede kan arret springe op når maven vokser ???

Hej

Først stort tillykke, jeg blev selv gravid 2. gang da min dreng var 3 mdr. (Han er født ved akut kejsersnit)

Min andenfødte er født i uge 34+5 ved akut kejsersnit, da arret fra den første var ved at springe, så ja det kan nemt springe, men det kan også sagtens være det holder til det.

Jeg kryder fingre for jer og ønsker jer held og lykke 

Det er 11 mdr imellem mine, henholdsvis fra Januar og December 2010

Anmeld

7. april 2011

katja26

SussieThyssen skriver:

Hvis du kontaker ctrl herinde (min datter) så kan hun fortælle dig alt om hvordan proceduren er mht at få nr 2 så hurtigt efter kejsersnit.
Hun fik sin den første ved AKS, og fødte så Emma normalt knapt 13 mdr efter ved alm fødsel.
De gjorde det at de holdt øje med hende at den næste ikke blev for stor og tilbød igangsætning ca 14 dage før termin.
Alt gik fint..og hun fik så nr 3 til jul..også ved normal fødsel.

Kærligst
Sussie

Tak for svar

Anmeld

7. april 2011

katja26

SanneBoe skriver:

Hej

Først stort tillykke, jeg blev selv gravid 2. gang da min dreng var 3 mdr. (Han er født ved akut kejsersnit)

Min andenfødte er født i uge 34+5 ved akut kejsersnit, da arret fra den første var ved at springe, så ja det kan nemt springe, men det kan også sagtens være det holder til det.

Jeg kryder fingre for jer og ønsker jer held og lykke 

Det er 11 mdr imellem mine, henholdsvis fra Januar og December 2010

Uhh lyder ikk rart

Håber jeg kan gå fuld tid

Anmeld

7. april 2011

Hvem?

katja26 skriver:

Uhh lyder ikk rart

Håber jeg kan gå fuld tid

Jeg  hvert fald for dig

Anmeld

7. april 2011

katja26

SanneBoe skriver:

Jeg  hvert fald for dig

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.