madpenge om ugen`?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2011

Chr-Hei

luppe-laban skriver:

hej piger..

hvor mange penge sætter i fra til mad om ugen?

Vi har lige været ved udregne med banken hvad vi kan låne til hus... Der havde vi selv sat 1000 kr af til mad i ugen selvom vi får en lille nu her... (vi handler ikke ret meget og økonomisk) men vores bankrådgivet har sat over 2000 kr af i ugen til mad til os.. KUN mad.. Syntes det er vildt..(:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2011

twinny

Isabeau skriver:

Vi bruger ca. 500 kr. inkl. ugeblad og lidt snol

det bruger vi ca også... vi er to voksne...

Anmeld

4. april 2011

Isabeau

Baby-støv skriver:

det bruger vi ca også... vi er to voksne...

Vi er 2 voksne og Stella på 1½ år

Anmeld

4. april 2011

JulieE

Vi har budgetteret med ca 1000 kr om ugen til mad og andre husholdnings artiker (rengøring, shampoo osv), men vi bruger mindre end det Vi er 2 voksne og 2 børn (7 og 4½ år)

Anmeld

4. april 2011

Stumpen

Vi har 1000 kr i ugen til ALT (på nær benzin) Vi er to voksne og to børn på 4½ og 1½...

Anmeld

4. april 2011

Kloster

Hej.

Jeg hæver 1500,- hver mandag. Handler mandag og fredag. Vi er 5 pers i familien. 2 voksne, Rasmus på 13, Nico på 11½ og Mads på 7. Der er kun dagligdagsvarer i de 1500,-

Skal vi på Mac ell leje film, bliver det taget ud af de 1500,- og jeg sparer på noget andet i ugen så. Har jeg extra penge sidst på ugen, går de til et ell andet, der er brug for ell hygge.

Anmeld

4. april 2011

Mor til Mike

luppe-laban skriver:

hej piger..

hvor mange penge sætter i fra til mad om ugen?

Tror du kan leve for 500 om ugen, med alt ink, hvis du er god til at spare og går efter tilbud!

Anmeld

4. april 2011

Sesse89

Da jeg var sammen med Naja's far havde vi 4000kr til hele måneden.

Vi handlede for 14 dage af gangen så der var tit penge til overs til små ting og nyt tøj

Nu hvor jeg er enlig ved jeg det ikk men har ca brugt 1900kr til 14 dage men med alt fyldt op + sodavand.

Regner med at holde mig under 1000kr næste gang jeg skal handle.

Anmeld

4. april 2011

Nynne88

Vi sætter altid 3000 kr af til en hel måned . Vi er to voksne og en baby i maven - men han gælder vidst ikke rigtig endnu .

De 3000 kr er til mad og husholdning. Dvs at vi har omkring 750 om ugen.

Anmeld

4. april 2011

chael

1000 kr. plus/minus.

Vi har ikke det vilde forbrug og er god til at spise rester.

Desuden er det en sport herhjemme at spare SÅ Meget som muligt.

Men jeg vi da gerne indrømme at her om sommeren når grill sæsonen bliver skudt igang, så bliver der nok brugt det dobbelte

Vi er 4, snart 5 i husstanden

*CAmilla 14+5

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.