madpenge om ugen`?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.136 visninger
40 svar
0 synes godt om
4. april 2011

lucas<3

hej piger..

hvor mange penge sætter i fra til mad om ugen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2011

Karo

Til mad, bleer, bezin sætter vi 2000 kr af til.

Anmeld

4. april 2011

Nalle

Vi har ikke et fast beløb til mad, vi handler når der skal handels, alle vores penge går til alt, der ikke noget der er delt op

Anmeld

4. april 2011

Kofoed.

800 til to voksne.

Anmeld

4. april 2011

LRJ

Karo skriver:

Til mad, bleer, bezin sætter vi 2000 kr af til.

det gør vi os

Anmeld

4. april 2011

Isabeau

luppe-laban skriver:

hej piger..

hvor mange penge sætter i fra til mad om ugen?

Vi bruger ca. 500 kr. inkl. ugeblad og lidt snol

Anmeld

4. april 2011

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig

2 voksne og 2 børn- heraf en der bruger bleer: 1000 kr, der dækker morgen-, middag-, og aftensmad, frugt og grønt, diverse mellemmåltider, MME, bleer, rengøring og personlig hygiejne (undtaget sminke).

Anmeld

4. april 2011

L&S

Nalle skriver:

Vi har ikke et fast beløb til mad, vi handler når der skal handels, alle vores penge går til alt, der ikke noget der er delt op

Enig 

Vores penge er samlet bare til "måneden" så de er ikke tilegnet noget bestemt.

Det er svært at time for nogen gange skal pigerne have en masse ny tøj og andre gange skal vi ud at spise med vennerne.. 

Det svinger meget hvad pengene går til, men da vi var yngre og bare var os to, havde vi et lidt strammere budget.

Der blev det skrevet ned! 

Anmeld

4. april 2011

Nalle

L&S skriver:

Enig 

Vores penge er samlet bare til "måneden" så de er ikke tilegnet noget bestemt.

Det er svært at time for nogen gange skal pigerne have en masse ny tøj og andre gange skal vi ud at spise med vennerne.. 

Det svinger meget hvad pengene går til, men da vi var yngre og bare var os to, havde vi et lidt strammere budget.

Der blev det skrevet ned! 

Præcis, jeg gider ikke bøvle med kun at må handle for så og så meget, for vi har ikke det store behov for at have en masse penge til overs til os seng, pengene går hovedsagligt til børnene, feks denne måned, skulle victoria have ny seng, nye sko og nye gardiner, så ville der jo gå ged i alting hvis man havde et fast bugdet til alt

Anmeld

4. april 2011

PsychedeliC

cmks2007 skriver:

2 voksne og 2 børn- heraf en der bruger bleer: 1000 kr, der dækker morgen-, middag-, og aftensmad, frugt og grønt, diverse mellemmåltider, MME, bleer, rengøring og personlig hygiejne (undtaget sminke).

Jeg må lige made vær med at spise så meget for dét der lyder godt nok billigt . hvor handler i ind hvis man må spørge?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.