madpenge om ugen`?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2011

Brams

luppe-laban skriver:

hej piger..

hvor mange penge sætter i fra til mad om ugen?

Er ikke helt sikker, da vi ikke lægger "til side", men jeg vil tro at vi bruger ca. 2.200 om ugen på mad, bleer, hygiejneartikler (alt det som man kan købe i supermarkedet) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2011

Benjamins'mor

luppe-laban skriver:

hej piger..

Årh, vi har ikke rigtigt styr på det der i den her md. Men vi har regnet ud at vi har 3600 (vi har 1700 tilbage nu) til mad, bleer, mme osv indtil vi får børnepenge.Og det kan vi sagtens leve for, vi har handlet ind til resten af md. Så det eneste vi skal købe hver uge er mælk, saftevand, rugbrød og boller. 

Anmeld

4. april 2011

Isabella_mor

det er nemmere at sige at vi sætter 4000 kr til side om måneden. og så køber vi bare det vi har brug for en gang om ugen i et stor indkøb, hvor vi har siddet og planlagt ugens retter.. mange af tingene er jo noget man har i forvejen, og udfra de retter vi skal have sidder jeg så og skriver ned hvad vi skal have til de forskellige dage. sådan så jeg har en liste med overblik og tilgængelighed.. 

sidste måned havde vi så 900 kroner i overskud og dem gemmer vi så til vi har skrabet penge nok sammen til at få gjort vores køkken færdigt.. (ca 10.000)

4000 til to voksne... ( baby får mme, og det er så ikke med i vores madbudget)

Anmeld

4. april 2011

Hansen97

Og for os er det så en fordel at vi bor tæt på grænsen (20 km)

Anmeld

4. april 2011

Ina33

luppe-laban skriver:

hej piger..

1 voksen + 2 børn ca. 500 kr.

Anmeld

4. april 2011

gitteballe

2 voksne og 3 børn(2 år, 4 år, 8 år)

Vi laver madplan og handler hovedsagligt kun 1 gang i ugen. Vil tro vi bruger ca. 600 på mad. Nogle gange mere og andre gange mindre. Kommer helt an på om der er masser af kød osv i fryseren. Før handlede vi når det passede os, men har fundet ud af at vi sparer en del, ved at handle 1 gang og skære lidt ind til benet Satte i januar måned 4000 kr. fra alene fordi vi bruger rester, laver madplan ud fra hvad der er på tilbud i de 3 butikker som ligger i samme by som vi bor i..og ikke laver for mange impuls køb..

Anmeld

4. april 2011

Holbæktrunten

Til mad til 2 voksne sætter jeg 3000 af om mdr. Af disse penge er er også råd til at købe en pizza en enkelt gang eller 2, og så spiser jeg uhyggeligt meget frugt :0) 

For det meste holder bugettet, men engang imellem bliver det overskredet en smule... 

Anmeld

4. april 2011

anja89

1 voksen og 2 børn (3 år og 11 måneder) bruger jeg ca 500 om ugen og det er med alt.

Bleer, mad, benzin, hygiejne og hvad vi ellers skal bruge

Anmeld

4. april 2011

henh01

cmks2007 skriver:

2 voksne og 2 børn- heraf en der bruger bleer: 1000 kr, der dækker morgen-, middag-, og aftensmad, frugt og grønt, diverse mellemmåltider, MME, bleer, rengøring og personlig hygiejne (undtaget sminke).

Lige nøjaftigt sådan gør vi også herhjemme..

Dog køber jeg bleer når disse er på tilbud så på en uge uden bleer er det ofte vi kun bruger en 700 kr inkl MME

Anmeld

4. april 2011

Sommerbird

Ca. 700 kr. Vi er tre personer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.