madpenge om ugen`?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2011

L&S

Nalle skriver:

Præcis, jeg gider ikke bøvle med kun at må handle for så og så meget, for vi har ikke det store behov for at have en masse penge til overs til os seng, pengene går hovedsagligt til børnene, feks denne måned, skulle victoria have ny seng, nye sko og nye gardiner, så ville der jo gå ged i alting hvis man havde et fast bugdet til alt

Haha jeg tror vi er meget enige her! 

Hvis I havde haft et budget måtte Victoria jo nok havde ventet med alle tingene til sit værelse indtil I hsvde sparet om til det.

Hellere spare på det ene den måned også noget andet den næste. Vi rejser meget så vi prioterer at pigerne kan lære den side af deres familie at kende, også bruger vi også næsten alle vores penge på vores to guldklumper.

Så kan vi jo være heldige der flader lidt af til os engang i mellem 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2011

Mette.

luppe-laban skriver:

hej piger..

hvor mange penge sætter i fra til mad om ugen?

Vi bruger 1000 kr. om ugen - dette er uden bleer, men inklusiv toiletpapir, køkkenrulle og sådan nogle ting.

Anmeld

4. april 2011

Nalle

L&S skriver:

Hvis I havde haft et budget måtte Victoria jo nok havde ventet med alle tingene til sit værelse indtil I hsvde sparet om til det.

Hellere spare på det ene den måned også noget andet den næste. Vi rejser meget så vi prioterer at pigerne kan lære den side af deres familie at kende, også bruger vi også næsten alle vores penge på vores to guldklumper.

Præcis

Dejligt nogle er enige med en i, at altid ikke behøver blive sat i bås for at være " rigtigt "

Anmeld

4. april 2011

Nalle

L&S skriver:

Du har forresten nogle sindsygt kønne piger

Anmeld

4. april 2011

Den lykkelige

cmks2007 skriver:

2 voksne og 2 børn- heraf en der bruger bleer: 1000 kr, der dækker morgen-, middag-, og aftensmad, frugt og grønt, diverse mellemmåltider, MME, bleer, rengøring og personlig hygiejne (undtaget sminke).

Det virkelig godt gået..  Ville ønske jeg kunne få det til at række så langt.. men det nok også fordi at 1/3 af det vi køber når vi handler ikke er nødvendigt.. Altså sodavand, slik osv..

Anmeld

4. april 2011

FamilenStorm

Vi hæver 500kr hver søndag og så rækker de.. Men det er så hvor fryseren er fyldt op med kød.. :-)

Anmeld

4. april 2011

Den lykkelige

Karo skriver:

Til mad, bleer, bezin sætter vi 2000 kr af til.

Samme som os..

Anmeld

4. april 2011

Den lykkelige

Nalle skriver:

Præcis, jeg gider ikke bøvle med kun at må handle for så og så meget, for vi har ikke det store behov for at have en masse penge til overs til os seng, pengene går hovedsagligt til børnene, feks denne måned, skulle victoria have ny seng, nye sko og nye gardiner, så ville der jo gå ged i alting hvis man havde et fast bugdet til alt

Men grunden til vi f.eks. sætter penge til side til maden i en konvolut er fordi så VED vi de er sat til side og der er til de ting som jo er det vigtigste også går resten jo bare til fornøjelser..  Om det så er tøj den ene måned eller ting til værelset den anden det jo lige meget.. Tror det mest er derfor folk gør det.. Så man har lidt styr i hvor meget man bruger til mad og sætter det til side så man ved der er til det  om man så vil bruge resten af pengene der er tilbage til ekstra god mad kan man jo bare gøre.. men jeg HADER bare stå sidst på måneden og det er stramt med pengene til at række selv til mad.. så derfor hæver vi hver d. 1. og lægger i konvolut til benzin, bleer og mme og mad..

Anmeld

4. april 2011

Hansen97

Vi bruger ca 2500kr på mad om måneden..
Vi er 2 børn og 2 voksne..

Har i denne måned lagt madplan for hele måneden og handlede i går, kød, tilbehør og alt det der kan kan købes på en gang og ikke hver uge. Det var med køkkenrulle, toiletpapir osv... kom af med 1500kr og så skal jeg kun have mælk, pålæg og salat hver uge

Anmeld

4. april 2011

Vidunderligeunger

vi har fire kuverter til hver måned med 1000 kroner i hver. Det er til Bleer (aldi) mad (netto) MME, slik, toiletpapir, køkkenrulle shampo og cremer... vi er to voksne og baby på 10 mdr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.