landlord vs. Libero

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2011

Leneur

Heidibh skriver:

Vi har også været super glade for vibelle, ind til for 1 1/2 uge siden hvor vores lille pige begyndte at få rød numse, og vi snakker VIRKELIG rød.. Der kom små blæner og hun græd når hun blev skiftet.. Vi prøvede ALT ind til vi prøvede at skifte bleen ud med en anden og det virkede næsten med det samme..

Så der må næsten være noget i dem, også siden de ikke er Astma og allergimærket???

Nu er vi ved at prøve os frem med nye bleer.. Vi har Faktas og Anglamark på prøve...

Jeg bruger nu lidt forskelligt alt efter hvor jeg lige handler henne men anglamark synes jeg er en god ble. Undtagen pampers og libero og huggies, for dem bliver hun også rød af. Håber i finder den rigtige ble til jeres datter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2011

Betteisen

Kan varmt anbefale Lidls bleer, der også er langt billigere end både Libero og Pampers. De koster omkring 1,- pr. ble.

Anmeld

2. april 2011

Zeus

Vi brugte Libero til at starte med, hun både tissede og sked igennem, HVER GANG, 4-5 gange om dagen.. Så skiftede vi pampers, og uheldende stoppede samme dag

Vibelle prøvede vi på et tidspunkt, men tror de var for store, for dem tissede hun også igennem... På et tidspunkt løb vi tør for bleer, og gav hende én af dem på igen, og der skete ingenting. Heller ikke i løbet af den tid, det tog at bruge resten af pakken.

Nu bruger vi dem fra Rema1000, og vi er fuldt ud tilfredse med dem.. Tykkelsen gør ingenting, og synes faktisk hun føles mere tør, end hun gjorde da vi brugte pampers, hvor hun altid var fugtig, selvom hun kun havde tisset en lille smule i bleen.. Så vi fortsætter bare med Rema's  Men, vi bruger stadig pampers natbleer om natten, da vi har halvanden pakke tilbage

Anmeld

3. april 2011

malle8700

Bruger også Landlord og har været fuldt ud tilfreds :-)

Anmeld

3. april 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Jeg har brugt forskellige bleer til mine børn... nu bruger vi lidl´s bleer til den lille... de er billige... og de er ikke stive eller han tisser heller ikke igennem... de eneste bleer jeg aldrig har brugt er pampers, da jeg synes de er vildt dyre og det er ikke nødvendigt i mine øjne med sådan en dyr ble..... libero kan du jo nogen gange få vildt billigt... så med den store hoppede jeg på den, da han kom op i de lidt større bleer....

Men jeg synes klart de billige er lige så gode.... Og dem har aldi har vundet flere år i træk for at være bedst...

Anmeld

3. april 2011

mortilnoahogmelina

HEr brugte vi os landlort indtil han voksede ud af nr1 vi er nu skiftet til aldi bleer , de di begge rigtig gode efter min mening . Vi har aldrig haft rød numse her eller noget andet . Og prisen er fin med en lille ny får dine penge hurtigt ben at gå på .
Vi har valgt at købe nyt tøj frem for dyre bleer som bliver smidt i skrælleren tøjet kan Jeg sælge jo . og når han trives med de bleer hvorfor så bruge en formue på dyre bleer barnet er jo ligeglad hvad pokker de hedder bare de er behagelige .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.