landlord vs. Libero

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2011

merichs

VI brugte Landlord i starten  Nu bruger vi Vibelle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2011

merle2010

vi bruger landlord de er super gode, og min datter har ingen uheld med dem... de er osse billige.. jeg synes de er bedre end libero

Anmeld

2. april 2011

nathja

vil lige pointere at der i  vibelle fra aldi IKKE er parfume eller creme og at de har vundet bedst i test i hvert fald i de sidste 4 år hvor jeg har været ansat.. så louiseandersen85 få lige styr på på dine fakta..

vi har altid brugt libero på begge unger, mest fordi der er elastik i livet hvilket gør at de sidder bedre.. i dp bruger vi dog vibelle, og den sidder også bare godt.. begge mine unger for rød numse af de andre mærker, også har de haft en del "uheld" da vi prøvede en pakke landlord (landlort i vores hjem), pakken var heldigvis en foræring, ellers havde jeg klaget til butikken over deres produkt..

Nathja

Anmeld

2. april 2011

Leneur

nathja skriver:

vil lige pointere at der i  vibelle fra aldi IKKE er parfume eller creme og at de har vundet bedst i test i hvert fald i de sidste 4 år hvor jeg har været ansat.. så louiseandersen85 få lige styr på på dine fakta..

vi har altid brugt libero på begge unger, mest fordi der er elastik i livet hvilket gør at de sidder bedre.. i dp bruger vi dog vibelle, og den sidder også bare godt.. begge mine unger for rød numse af de andre mærker, også har de haft en del "uheld" da vi prøvede en pakke landlord (landlort i vores hjem), pakken var heldigvis en foræring, ellers havde jeg klaget til butikken over deres produkt..

Nathja

Jamen et eller andet må der være i, for jeg synes de dufter parfurmeret og min datter fik meget rød bagdel af dem.

Anmeld

2. april 2011

MaleneG

Landlord det er, og forbliver herhjemme.

For det første fordi de er en af de få bleer på markedet der rent faktisk har sine mærker i orden, såsom astma og allergi mærket.

Ja det er korrekt de er lidt stivere i det end libero,pampers osv. men men men, så er det heller ikke værre end at man lige nulre dem lidt så de bliver bløde inden man smækker dem på numsen

Anmeld

2. april 2011

hyskystar

Vi prøvede landlord bleerne i den der hedder 2-4 kr fordi de var billiger end liberos små bleer..

synes hurtigt de blev for små og de lygtede ikke specielt godt og så var de utrolig stive.. de blev os hurtigt for små..

Vi holder os til liberoo nu efter at have prøvet flere forskellige mærker.. Vi køber dem i bilka når de har tilbud i kasser..

Anmeld

2. april 2011

Guldet

Vi bruger dem fra Aldi. De er super gode og Laura har aldrig tisset igennem dem.. Hun har hellere aldrig haft en rød numse af dem..

Men jeg tænker at du da bare skal prøve dem fra Rema og se hvad du selv synes.. måske bliver du glædelig overrasket.. ellers kan jeg klart anbefale Aldis

Anmeld

2. april 2011

FamilenStorm

Leneur skriver:

Jamen et eller andet må der være i, for jeg synes de dufter parfurmeret og min datter fik meget rød bagdel af dem.

Vi har også været super glade for vibelle, ind til for 1 1/2 uge siden hvor vores lille pige begyndte at få rød numse, og vi snakker VIRKELIG rød.. Der kom små blæner og hun græd når hun blev skiftet.. Vi prøvede ALT ind til vi prøvede at skifte bleen ud med en anden og det virkede næsten med det samme..

Så der må næsten være noget i dem, også siden de ikke er Astma og allergimærket???

Nu er vi ved at prøve os frem med nye bleer.. Vi har Faktas og Anglamark på prøve...

Anmeld

2. april 2011

Guldet

Heidibh skriver:

Vi har også været super glade for vibelle, ind til for 1 1/2 uge siden hvor vores lille pige begyndte at få rød numse, og vi snakker VIRKELIG rød.. Der kom små blæner og hun græd når hun blev skiftet.. Vi prøvede ALT ind til vi prøvede at skifte bleen ud med en anden og det virkede næsten med det samme..

Så der må næsten være noget i dem, også siden de ikke er Astma og allergimærket???

Nu er vi ved at prøve os frem med nye bleer.. Vi har Faktas og Anglamark på prøve...

Øv det var træls.. Håber i finder det rigtige mørke til lille Alberte

Anmeld

2. april 2011

132319

Jeg har ingen erfaring med Landlord men Libero sidder elendigt på begge mine børn og så er de simpelthen så tykke at jeg aldrig ville byde dem at skulle have dem på. Hjalte har dog enkelte gange fået dem på hvis jeg ikke har kunne få fat i andre men det har ikke været med min gode vilje  i øvrigt tisser/skider han altid igennem dem 

Hjalte bruger Vibelle og Kamille bruger Anglemark, da det er de eneste hun kan tåle.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.