landlord vs. Libero

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.982 visninger
35 svar
0 synes godt om
2. april 2011

Chewy

Hej piger,

Lige et spørgsmål om bleer fra en  førstegangsmor (om lidt). Jeg så i dag i Rema, at bleerne fra Landlord kostede 25 kr for en pakke, hvor en pakke Liberos kostede 89 kr. Pakkerne var nogenlunde lige store, dog var der nok en lille smule flere i i Liberopakken.

Er der nogen af jer, der bruger Landlord? Synes det er en helt vild prisforskel, men omvendt vil jeg heller ikke købe dem, hvis de er dårlige. Har I nogle erfaringer her?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2011

Tip!

Chewy skriver:

Hej piger,

Lige et spørgsmål om bleer fra en  førstegangsmor (om lidt). Jeg så i dag i Rema, at bleerne fra Landlord kostede 25 kr for en pakke, hvor en pakke Liberos kostede 89 kr. Pakkerne var nogenlunde lige store, dog var der nok en lille smule flere i i Liberopakken.

Er der nogen af jer, der bruger Landlord? Synes det er en helt vild prisforskel, men omvendt vil jeg heller ikke købe dem, hvis de er dårlige. Har I nogle erfaringer her?  

Jeg har prøvet landlord.. og de sidder bare ikke godt, er stive og føles ikke ret behageligt...

Jeg har også prøvet bleer fra lidl, aldi, fakta osv.. men vender altid tilbage til Libero..

Jeg køber dem på tilbud og så gerne en del pakker

Anmeld

2. april 2011

Chewy

Flow skriver:

Jeg har prøvet landlord.. og de sidder bare ikke godt, er stive og føles ikke ret behageligt...

Jeg har også prøvet bleer fra lidl, aldi, fakta osv.. men vender altid tilbage til Libero..

Jeg køber dem på tilbud og så gerne en del pakker

Tusind tak for svaret. Jeg tænkte nok, at de ganske simpelt var forskellen i prisen bedre end de andre. Men var lige nødt til at spørge, for synes faktisk jeg har oplevet en del gode produkter fra Landlord. Men det her er nok ikke stedet at gå på kompromis

Anmeld

2. april 2011

Maise

vi bruger vibelle fra Aldi.De har vundet bedst i test. De bruger dem i institutionerne. De er er brede og ikke alt for tykke og stramme. er super gode til os. synes man skal prøve sig frem. Som nyfødt brugte vi dog liberos newborn bleer, men med tiden blev jeg utilfreds med libero, de var tykke, for stramme, hun tissede ved siden af osv.

Anmeld

2. april 2011

Tip!

Chewy skriver:

Tusind tak for svaret. Jeg tænkte nok, at de ganske simpelt var forskellen i prisen bedre end de andre. Men var lige nødt til at spørge, for synes faktisk jeg har oplevet en del gode produkter fra Landlord. Men det her er nok ikke stedet at gå på kompromis

ja andre produkter fra landlord er fine til prisen.

vi holder os til libero

Anmeld

2. april 2011

grønbæk

Til de nyfødte synes jeg klart Pampers laver de absolut bedste! Men når barnet bliver større er jeg også til ALDI bleerne.

Anmeld

2. april 2011

Alína Hólm

på min søns vuggestue bruger de kun libero, og det er fantastisk for han kommer aldrig hjem med rød numse og har faktisk aldrig fået rød numse hele hans liv. han er 18 måneder.

jeg selv bruger libero og pampers! og ingen andre. har prøvet de der billige slags fordi man spare en del penge. men da det er så stivt og ubehageligt når man røre ved det, ville jeg heller ikke have det på numsen?. så det vil jeg ikke tilbyde min søn

Anmeld

2. april 2011

Isabella_mor

Chewy skriver:

Hej piger,

måden du finder den billigste pris er ved at finde prisen pr ble.. der er landlord billigst..

jeg bruger landlord de sidder rigtig godt og de er svanemærkede og astma og allergivenlige hvilket jeg vægter utrolig højt

libros bleer husker jeg som dårlige i pasformen. og så syntes jeg de er utrolig dyre.... 

landlord er helt bestemt bedst til prisen... 1 kr pr ble.. det er lige til at overleve syntes jeg.. .

Anmeld

2. april 2011

LR85

LANDLORD helt klart

Ja de er en smule stive i det, men ikke noget børnene er generet af.

Dem fra aldi (og sikker også de andre mærker) er fyldt med cremer og parfume (kan tydeligt lugtes og mærkes) Og sikkert også en masse andre ting der ikke er gode for en barnehuden.

Jeg har brugt Landlort hver eneste dag, og drengen er nu 14 måneder. Er meget tilfreds.

Anmeld

2. april 2011

TineA

Vi bruger Landlord, uden problemer!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.