landlord vs. Libero

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2011

FamilenStorm

LAURAS MOR skriver:

Øv det var træls.. Håber i finder det rigtige mørke til lille Alberte

Ja var super synd for hende.. Og selvom vi købte tjæresalve kunne det ikke holde det nede..

Lige nu er min favorit anglamark, da de både er svane og astma og allergimærket... Ved bare ikke hvad de koster.. For ved ikke om den pakke vi købte var på tilbud, for så er det kun ca 1kr pr ble.. Så der er prisen jo det samme... Meeen jeg tviler...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2011

Guldet

Heidibh skriver:

Ja var super synd for hende.. Og selvom vi købte tjæresalve kunne det ikke holde det nede..

Lige nu er min favorit anglamark, da de både er svane og astma og allergimærket... Ved bare ikke hvad de koster.. For ved ikke om den pakke vi købte var på tilbud, for så er det kun ca 1kr pr ble.. Så der er prisen jo det samme... Meeen jeg tviler...

Ja det kunne da ha været skønt.. Men tror desværre os det er et tilbud så

Anmeld

2. april 2011

132319

Heidibh skriver:

Vi har også været super glade for vibelle, ind til for 1 1/2 uge siden hvor vores lille pige begyndte at få rød numse, og vi snakker VIRKELIG rød.. Der kom små blæner og hun græd når hun blev skiftet.. Vi prøvede ALT ind til vi prøvede at skifte bleen ud med en anden og det virkede næsten med det samme..

Så der må næsten være noget i dem, også siden de ikke er Astma og allergimærket???

Nu er vi ved at prøve os frem med nye bleer.. Vi har Faktas og Anglamark på prøve...

Jeg oplevede præcis det samme 

Jeg skiftede til Anglemark og det er de eneste hun kan tåle, alle andre jeg har prøvet slår hun ud af 

Hjalte kan sagtens tåle Aldi's bleer men det er jo forskelligt fra barn til barn 

Anmeld

2. april 2011

132319

Heidibh skriver:

Det kommer an på hvilken størrelse hun bruger. Kamille bruger str. 3 og de koster 85 kr pr. pakke og der er 60 bleer i. Hjalte bruger junior og der er 42 bleer i til samme pris 

Anmeld

2. april 2011

FamilenStorm

MHK skriver:

Jeg oplevede præcis det samme 

Jeg skiftede til Anglemark og det er de eneste hun kan tåle, alle andre jeg har prøvet slår hun ud af 

Hjalte kan sagtens tåle Aldi's bleer men det er jo forskelligt fra barn til barn 

Ja De er jo forskellige alle sammen...

Var også super glade for dem.. VI havde aldrig "uheld" uden for bleen.. Men numsen kunne ikke lide dem til sidst..

Så kender du vel prisen.. Er den god nok med 59 kr for 55 bleer (str 3, mener jeg) Eller var det et tilbud??

Gemmer også dem vi har tilbage, (for havde selvfølgelig lige købt en hel ny pakke og og pakket ud) og så ser om en kommende lillebror eller søster kan bruge dem..

Anmeld

2. april 2011

FamilenStorm

MHK skriver:

Det kommer an på hvilken størrelse hun bruger. Kamille bruger str. 3 og de koster 85 kr pr. pakke og der er 60 bleer i. Hjalte bruger junior og der er 42 bleer i til samme pris 

Ihh så var det tilbud... Vidste jeg skulle have købt flere pakker så...

Anmeld

2. april 2011

FamilenStorm

LAURAS MOR skriver:

Ja det kunne da ha været skønt.. Men tror desværre os det er et tilbud så

Vidste jeg ikke skulle nøjes med en pakke så... Ihh..

Nå men de kommmer vel på tilbud igen

Anmeld

2. april 2011

132319

Heidibh skriver:

Ihh så var det tilbud... Vidste jeg skulle have købt flere pakker så...

Ja, det må det havde været. Ærgerligt for det er virkelig nogle gode bleer -Og så er de jo heldigvis ikke de dyreste 

Er hendes blærer gået væk? Hvis ikke, tænker jeg at det måske kunne være svamp også? Det har Kamille lidt MEGET af, hun er simpelthen så uheldig og sart i bleområdet 

Anmeld

2. april 2011

FamilenStorm

MHK skriver:

Ja, det må det havde været. Ærgerligt for det er virkelig nogle gode bleer -Og så er de jo heldigvis ikke de dyreste 

Er hendes blærer gået væk? Hvis ikke, tænker jeg at det måske kunne være svamp også? Det har Kamille lidt MEGET af, hun er simpelthen så uheldig og sart i bleområdet 

Ihh.. Så skulle jeg have købt flere.. DE havde også anglamark vådservietter til 10 kr.. Så dem fik jeg købt en masse af.. Men turde ikke købe for mange bleer, da det lige var mere for at se dem an først..

Men ja.. Numsen blev fin næsten lige med det samme efter vi gav hende en anden ble på.. Det er ikke helt væk endnu, da hun var rigtig hårdt ramt.. Men den er meeeeeget finere nu.. og om et par dage tror jeg ikke der er noget at se..

Hun skallede helt af på den ene balle.. lignede hun var blevet solskoldet...

Anmeld

2. april 2011

*A*

Jeg prøvede dem fra Landlord, men de er simpelthen så ringe at jeg smed dem ud igen...

Vi bruger Vibelle fra Aldi og er fuldt ud tilfreds med dem. De er billige og samtidig SUPER gode!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.