Hvad ville i gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2011

pussepige

Åhh min veninde skrev lige til mig : At hun er glad for at jeg kommer, bare det at jeg kommer betyder rigtig meget for hende..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2011

tazz

Tak for det

- Det sprang bare lige i øjnene på mig!!!

Herhjemme vil jeg næsten sige, at det er farmand der er klart bedst til vores dreng når han er pjevs/syg.

Han er så blød
- Jeg elsker det

Det gjorde det også hos mig, men jeg kunne ikke formulere mig så diplomatisk.

Herhjemme duer far også bedst ved sygdom. Det er som om fædrene har en anden ro over sig i de situationer.

Det stikker mig også voldsomt i øjnene det med at "han passer barnet" NEJ!! Han er sammen med sit barn - han passer på sit barn, men han er ikke barnepasser, han er FAR

Anmeld

2. april 2011

SpunkenJo

tazz skriver:

Herhjemme duer far også bedst ved sygdom. Det er som om fædrene har en anden ro over sig i de situationer.

Det stikker mig også voldsomt i øjnene det med at "han passer barnet" NEJ!! Han er sammen med sit barn - han passer på sit barn, men han er ikke barnepasser, han er FAR

Lige nøjagtig

Man passer jo ikke sit eget barn, man er sammen med det/dem.

Go weekend

Anmeld

2. april 2011

pussepige

tazz skriver:

Det jo lidt hvordan man formulere sig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.