Hvad ville i gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.835 visninger
33 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. april 2011

pussepige

Sagen er den at jeg er inviteret til min venindes 30 års fødselsdag i morgen, hun holder en lille komsammen med 6-7 tøser.. Hun bor 50 km væk fra hvor jeg bor så ville skulle overnatte i en anden by (hvilket ikke gør mig noget) MEN min mindste dreng på 5 mdr er syg og sover virkelig ikke særlig godt og er rigtig svær at få til at sove.. Han har været syg de sidste 3 dage, snot, feber og næsten ingen mad

Min 2 store børn er ved deres far så de 2 mindste er hjemme, så er mit spørgsmål vil i tage afsted til fødselsdag (overnatte i anden by) og lade faren passe de 2 små  hvor en af dem er syge, eller ville i tage afsted til fødselsdag spise hygge og så tage hjem tidlig..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2011

Mor til Mike

pussepige skriver:

Sagen er den at jeg er inviteret til min venindes 30 års fødselsdag i morgen, hun holder en lille komsammen med 6-7 tøser.. Hun bor 50 km væk fra hvor jeg bor så ville skulle overnatte i en anden by (hvilket ikke gør mig noget) MEN min mindste dreng på 5 mdr er syg og sover virkelig ikke særlig godt og er rigtig svær at få til at sove.. Han har været syg de sidste 3 dage, snot, feber og næsten ingen mad

Min 2 store børn er ved deres far så de 2 mindste er hjemme, så er mit spørgsmål vil i tage afsted til fødselsdag (overnatte i anden by) og lade faren passe de 2 små  hvor en af dem er syge, eller ville i tage afsted til fødselsdag spise hygge og så tage hjem tidlig..?

Ville helt klart tage  tidligt hjem, et syg barn har helt klart mest brug for sin mor!

Anmeld

1. april 2011

Kongmulle

Jeg ville slet ikke kunne koncentrere mig om at nyde at være væk, jeg ville længes hjem til min lille skat, så jeg ville blive hjemme, eller tage tidligt hjem

Anmeld

2. april 2011

slettet_7530

Jeg ville nyde aftnen og stole på at farmand kunne gøre det lige så godt som jeg selv.

Anmeld

2. april 2011

pussepige

Kongmulle skriver:

Jeg ville slet ikke kunne koncentrere mig om at nyde at være væk, jeg ville længes hjem til min lille skat, så jeg ville blive hjemme, eller tage tidligt hjem

Sådan har jeg det jo også, vil helt sikkert komme til at hygge mig men vil da helt sikkert tænke meget på ham den bette fis..

Anmeld

2. april 2011

pussepige

Albertesmor skriver:

Jeg ville nyde aftnen og stole på at farmand kunne gøre det lige så godt som jeg selv.

Er slet ikke i tvivl om han kan klare det

Anmeld

2. april 2011

Betteisen

Albertesmor skriver:

Ditto her

Anmeld

2. april 2011

Tkcuf

Kommer an på så meget.. Er den lille 'bare' syg så kan farmand nok holde skansen mens jeg sov ude.. Er den lille syg som i muligvis farligt syg ville jeg slet ikke ta afsted..

Anmeld

2. april 2011

pussepige

Misselbek skriver:

Ville helt klart tage  tidligt hjem, et syg barn har helt klart mest brug for sin mor!

Også det jeg hælder mest til.. Burde endelig også ligge i min seng nu for har ikke fået meget søvn de sidste par dage.. Så ved slet ikke om jeg kan holde mig vågen.. Ved jo at de gerne vil i byen, er selv et party menneske men tænker nu mere på mine børn end fest og farver..

Anmeld

2. april 2011

slettet_7530

pussepige skriver:

Også det jeg hælder mest til.. Burde endelig også ligge i min seng nu for har ikke fået meget søvn de sidste par dage.. Så ved slet ikke om jeg kan holde mig vågen.. Ved jo at de gerne vil i byen, er selv et party menneske men tænker nu mere på mine børn end fest og farver..

Jeg tror da du skal vente med at tage beslutningen til imorgen, om du vil ud og hygge og spise, eller om du trænger til at komme ud og svinge lårbasserne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.