Hvad ville i gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2011

mulle7430

Albertesmor skriver:

Jeg ville nyde aftnen og stole på at farmand kunne gøre det lige så godt som jeg selv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2011

LotteGabriella

Albertesmor skriver:

Jeg ville nyde aftnen og stole på at farmand kunne gøre det lige så godt som jeg selv.

enig med dig, er sikker på at  han vil gøre det lige så godt

Anmeld

2. april 2011

SpunkenJo

Misselbek skriver:

Ville helt klart tage  tidligt hjem, et syg barn har helt klart mest brug for sin mor!

Sikke noget vrøvl, hvis jeg forstår dig rigtigt.....?

Jeg læser det som om, at farmand ikke kan bruges når barnet er syg?

Det giver overhovedet ingen mening Mor er da ikke bedre end far!!! Mor og far er forskellige, og gør tingene forskelligt, men når det kommer til omsorg for sit syge barn mener jeg ikke at et barn "......har helt klart mest brug for sin mor!"

Til TS:
Hvis du kan tage afsted, og nyde din aften med tøserne syns jeg du skal tage afsted. Men hvis du ikke kan slappe af og få andet end en aften med tanker til dem derhjemme, syns jeg du skal blive hjemme, eller bare være med noget af aftenen.
Men farmand kan godt passe jeres syge barn, hvis altså du så kan nyde aftenen

Anmeld

2. april 2011

pussepige

kamtok skriver:

600-700 ml. er da meget - hvis man er sløj.. Får han kun mme?

Min dreng har fået 260 ml. i dag i alt - han nægter at tage flasken! - Vi har haft ham hos lægen og talt med SP osv. men de er ikke bekymret, så længe jeg kan få grød og mos i ham. Men SP siger dog at han skal have mme igen snart, da det er den bedste næring for ham lige nu.

Ja han får kun mme, da han overhovedet ikke vil have grød eller mos.. Men både sp og læge mener det nok skal gå over, men altså det er jo ikke lige frem fordi han får meget at spise..

Hvad angår det fødselsdag i dag, har jeg taget den beslutning at jeg tager tidlig hjem, har ikke sovet særlig meget i nat fordi han vågner så tit.. Så er ikke selv helt på toppen.

Anmeld

2. april 2011

pussepige

SpunkenJo skriver:

Det giver overhovedet ingen mening Mor er da ikke bedre end far!!! Mor og far er forskellige, og gør tingene forskelligt, men når det kommer til omsorg for sit syge barn mener jeg ikke at et barn "......har helt klart mest brug for sin mor!"

Til TS:
Hvis du kan tage afsted, og nyde din aften med tøserne syns jeg du skal tage afsted. Men hvis du ikke kan slappe af og få andet end en aften med tanker til dem derhjemme, syns jeg du skal blive hjemme, eller bare være med noget af aftenen.
Men farmand kan godt passe jeres syge barn, hvis altså du så kan nyde aftenen

Jeg har bestemt mig for at tage hjem tidlig, da det ikke er for meget søvn jeg har fået i nat og derfor ikke er særlig meget værd.. MEn vil da helt sikkert komme til at hygge mig så længe jeg er der..

Anmeld

2. april 2011

tazz

SpunkenJo skriver:

Tak! Kunne ikke formulere det bedre selv.

Anmeld

2. april 2011

SpunkenJo

pussepige skriver:

Jeg har bestemt mig for at tage hjem tidlig, da det ikke er for meget søvn jeg har fået i nat og derfor ikke er særlig meget værd.. MEn vil da helt sikkert komme til at hygge mig så længe jeg er der..

Go plan

Det vigtigste er jo at I får tøsehyggesladret. Og hvor du sover er jo underordnet.

Men farmand kan altså godt passe den lille syge

Anmeld

2. april 2011

SpunkenJo

tazz skriver:

Tak! Kunne ikke formulere det bedre selv.

Tak for det

- Det sprang bare lige i øjnene på mig!!!

Herhjemme vil jeg næsten sige, at det er farmand der er klart bedst til vores dreng når han er pjevs/syg.

Han er så blød
- Jeg elsker det

Anmeld

2. april 2011

pussepige

SpunkenJo skriver:

Go plan

Det vigtigste er jo at I får tøsehyggesladret. Og hvor du sover er jo underordnet.

Men farmand kan altså godt passe den lille syge

Han har før passet ungerne når de er syge så det er jeg ikke i tvivl om..

Anmeld

2. april 2011

SpunkenJo

pussepige skriver:

Han har før passet ungerne når de er syge så det er jeg ikke i tvivl om..

Rigtig go aften

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.