Hvad ville i gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2011

pussepige

Dusty skriver:

Kommer an på så meget.. Er den lille 'bare' syg så kan farmand nok holde skansen mens jeg sov ude.. Er den lille syg som i muligvis farligt syg ville jeg slet ikke ta afsted..

Det der er i det er at han faktisk ikke rigtig spiser, han har fået ca 600-700 ml i går og det samme i dag hvis ikke mindre i dag.. Og blir det ved sådan ja så det jo ikke så godt.. Har været ved læge med ham men hun synes han virker frisk nok så det skal nok gåå over..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2011

pussepige

Albertesmor skriver:

Jeg tror da du skal vente med at tage beslutningen til imorgen, om du vil ud og hygge og spise, eller om du trænger til at komme ud og svinge lårbasserne

Tror jeg også.. Vil nok pakke tasken og tage den med i bilen, så kan jeg jo blive hvis det er eller tage hjem tidlig..

Anmeld

2. april 2011

Kongmulle

pussepige skriver:

Sådan har jeg det jo også, vil helt sikkert komme til at hygge mig men vil da helt sikkert tænke meget på ham den bette fis..

Du må endelig heller ikke opfattes som kritik af nogen art, for det var det ikke. Hvis du kan slappe af og nyde det,så er det da bare super

Anmeld

2. april 2011

kamtok

pussepige skriver:

Sagen er den at jeg er inviteret til min venindes 30 års fødselsdag i morgen, hun holder en lille komsammen med 6-7 tøser.. Hun bor 50 km væk fra hvor jeg bor så ville skulle overnatte i en anden by (hvilket ikke gør mig noget) MEN min mindste dreng på 5 mdr er syg og sover virkelig ikke særlig godt og er rigtig svær at få til at sove.. Han har været syg de sidste 3 dage, snot, feber og næsten ingen mad

Min 2 store børn er ved deres far så de 2 mindste er hjemme, så er mit spørgsmål vil i tage afsted til fødselsdag (overnatte i anden by) og lade faren passe de 2 små  hvor en af dem er syge, eller ville i tage afsted til fødselsdag spise hygge og så tage hjem tidlig..?

Nu har jeg selv lige været i samme situation med en 5 mndrs. syg baby, og jeg tror bestemt ikke at jeg ville overnatte ude - medmindre det var for at få sovet igennem, så jeg kunne være en frisk og "bedre" mor næste dag. 

Anmeld

2. april 2011

pussepige

Kongmulle skriver:

Du må endelig heller ikke opfattes som kritik af nogen art, for det var det ikke. Hvis du kan slappe af og nyde det,så er det da bare super

Gør jeg skam heller ikke.. Men tror jeg ser hvordan den bette har det i morgen og så må jeg tage stilling til det der..

Anmeld

2. april 2011

Kongmulle

pussepige skriver:

Gør jeg skam heller ikke.. Men tror jeg ser hvordan den bette har det i morgen og så må jeg tage stilling til det der..

Det lyder da rigtig fornuftigt. Rigtig god bedring med ham

Anmeld

2. april 2011

kamtok

pussepige skriver:

Det der er i det er at han faktisk ikke rigtig spiser, han har fået ca 600-700 ml i går og det samme i dag hvis ikke mindre i dag.. Og blir det ved sådan ja så det jo ikke så godt.. Har været ved læge med ham men hun synes han virker frisk nok så det skal nok gåå over..

600-700 ml. er da meget - hvis man er sløj.. Får han kun mme?

Min dreng har fået 260 ml. i dag i alt - han nægter at tage flasken! - Vi har haft ham hos lægen og talt med SP osv. men de er ikke bekymret, så længe jeg kan få grød og mos i ham. Men SP siger dog at han skal have mme igen snart, da det er den bedste næring for ham lige nu.

Anmeld

2. april 2011

slettet_7530

pussepige skriver:

Tror jeg også.. Vil nok pakke tasken og tage den med i bilen, så kan jeg jo blive hvis det er eller tage hjem tidlig..

God beslutning

Anmeld

2. april 2011

wamse

Albertesmor skriver:

Jeg ville nyde aftnen og stole på at farmand kunne gøre det lige så godt som jeg selv.

Helt enig 

Anmeld

2. april 2011

signe.

Stol på at faderen godt kan klare det Og hvis det eskalere fuldstændig, må du jo tage tidligt hjem.. men tror da også at faderen måske, bliver lidt "stolt" over at du tror på at det kan han sagtens klarer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.