fuldstændig ligeglad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2011

smølfine

Anonym skriver:

mig, min mand og vores datter på 10 mdr skulle ud og spise hos nogle venner... tror i ikke min mand begynder at drikke, og det ene tager det andet... vores datter bliver træt ved 7 tiden, og jeg siger at vi skal køre hjem.. han siger at jeg bare kan tage hjem, men hvordan skal han så lige komme hjem... det ender med at jeg først kan få ham med hjem ved 22.30 tiden, og vores datter er stadig oppe, er så træt at hun næsten ikke kan klare mere... han har nu drukket sig så fuld at han brækker sig... og han skal møde kl 7 imorgen tidlig.. ikke nok med det, så skal han osse på druk imorgen og lørdag...

og for at det ikke skal være løgn så sad ham og hans ven og SVINEDE mig til hele aftenen... jeg var for dominerende og jeg skulle ikke bestemme hvad han skulle.. det er sku vores datter jeg tænker på her.. hun forstår det ikke..

Nu brækker han sig heldigvis helt vildt, så han har måske fået lidt af en lærestreg... jeg er simpelthen så forarget over hans opførsel.. han opfører sig som en teenager og han har altså 3 børn, heldigvis var det kun den ene der var med i aften, men alligevel

Synes der er to sider i denne sag. Den ene er selvfølgelig din kæreste, der drikker sig fra sans og samling en torsdag aften, mens jeres barn er tilstede, men når det er sagt forstår jeg ikke at du ikke tager dit ansvar som forældre mere alvorligt. Hvorfor tog du ikke hjem, da du kunne se at din datter havde brug for at komem i seng? Din kæreste er da voksen, så hvis han ikke ville med hjem, så var det da hans eget problem at komme hjem senere! Håber ikke at det virker alt for hårdt, men mener bare ikke at du kan fralægge dig dit ansvar.

Og så ville jeg nok tage en alvorlig snak med kæresten om jeres forventninger til hinanden som forældre, for det lyder da til at hans alkoholforbrug er kørt lidt af sporet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2011

Frk.S

Har du fået snakket med ham i dag?

Anmeld

2. april 2011

Kløver

Åh det er så nemt at skrive, gå fra ham, for der er jo følelser og børn inde over, og der er jo meget i det.

Kan dælme godt forstå dig, og var selv blevet rasende og tosset, ville nok tage en meget alvorlig snak med ham, når han er ædru, og i begge lige er ovenpå igen (så man ikke lader alt for meget raseri gå ind over) og så forklare stille og roligt, at du blev ked af det, og gal og hvad du nu ellers føler, og så i kan få en god snak om det

håber meget i får det løst, og han lærer lidt af det hele

Anmeld

2. april 2011

tobogsylsmor27

jeg forstår ikke du bliver sammen med ham når han har gjort det der op til flere gang  jeg havde sku allerede skred forlængste for tror ikke han kan ændre sig på det område og en ting mere jeg havde ikke fundet mig i han havde svine mig til foran andre så var jeg dig så havde jeg rejste mig og sagt til ham at han har det sådan så burde han finde et andet sted og bo for det er bare ikke okay  han burde vide ens barn/børn kom altid i første række uanset hvad  så var jeg dig havde jeg flytte for lang tid siden

Anmeld

2. april 2011

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Har du fået snakket med ham i dag?

ja vi har fået en god snak.. og han har sagt mange gange undskyld.. der skal gå lang tid før han drikker igen... ja jeg burde nok have taget min datter og være kørt hjem, men man kan jo altid være bagklog ja jeg har valgt at få børn med ham, og det er sku fordi jeg elsker ham.. ja han laver fejl og nogle store af dem, men der er så meget godt ved ham osse.. synes sku at det er for lavt hvis man går fra hinanden pågrund af sådan en episode, når man har børn sammen, må man sku kæmpe...

Anmeld

3. april 2011

Grynt

Jeg forstår nu hellere ikke hvorfor du tog dig mere af din mand end af din datter. Dit barn havde da mere brug for dig end han har. Din mand er vel stor nok til at finde sin egen vej hjem. Og at han siger undskyld til dig er vel een ting, men det tager vel en mand, at sige undskyld på samme måde, som han svinede dig til, nemlig foran alle de andre fjolser.

Anmeld

3. april 2011

Mette+Mathias

Anonym skriver:

mig, min mand og vores datter på 10 mdr skulle ud og spise hos nogle venner... tror i ikke min mand begynder at drikke, og det ene tager det andet... vores datter bliver træt ved 7 tiden, og jeg siger at vi skal køre hjem.. han siger at jeg bare kan tage hjem, men hvordan skal han så lige komme hjem... det ender med at jeg først kan få ham med hjem ved 22.30 tiden, og vores datter er stadig oppe, er så træt at hun næsten ikke kan klare mere... han har nu drukket sig så fuld at han brækker sig... og han skal møde kl 7 imorgen tidlig.. ikke nok med det, så skal han osse på druk imorgen og lørdag...

og for at det ikke skal være løgn så sad ham og hans ven og SVINEDE mig til hele aftenen... jeg var for dominerende og jeg skulle ikke bestemme hvad han skulle.. det er sku vores datter jeg tænker på her.. hun forstår det ikke..

Nu brækker han sig heldigvis helt vildt, så han har måske fået lidt af en lærestreg... jeg er simpelthen så forarget over hans opførsel.. han opfører sig som en teenager og han har altså 3 børn, heldigvis var det kun den ene der var med i aften, men alligevel

Han har da overhovedet ikke fået sig en lærestreg, han har tværtimod lært at:
Du sætter HANS behov over jeres datter,
Han kan sagtens svine dig til, du finder dig nemlig i det
Han kan drikke når han vil, for du sørger for at få ham hjem, og lur mig, om du ikke også fik ham op næste dag?

Hvis du bliver hos denne mand, så gør du følgende næste gang han laver samme nummer:

Det er i orden at du vil blive og drikke skat, men vores barn har brug for søvn, så vi kører hjem nu. Hvordan du kommer hjem er dit problem.

Sådan, und nix weiter!

Anmeld

3. april 2011

Zeus

Mette+Mathias skriver:

Han har da overhovedet ikke fået sig en lærestreg, han har tværtimod lært at:
Du sætter HANS behov over jeres datter,
Han kan sagtens svine dig til, du finder dig nemlig i det
Han kan drikke når han vil, for du sørger for at få ham hjem, og lur mig, om du ikke også fik ham op næste dag?

Hvis du bliver hos denne mand, så gør du følgende næste gang han laver samme nummer:

Det er i orden at du vil blive og drikke skat, men vores barn har brug for søvn, så vi kører hjem nu. Hvordan du kommer hjem er dit problem.

Sådan, und nix weiter!

Præcist.. Jeg synes du skriver et par gange, at det var for dårligt af ham, at han ikke satte jeres børn først, men det gjorde du sådan set heller ikke. Du satte din fulde kæreste først, hvilket ikke er en dyt bedre efter min mening

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.