fuldstændig ligeglad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2011

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

altså helt ærlig, hvor gammel er han?

At sidde der og drikke sig tæske-stiv når han har en 10 mdr. datter med - at sidde og svine sin kæreste / moren til barnet, og så ikke fatte at barnet har behov for at komme hjem. At sidde og drikke sig tæske-stiv når han skal tidligt op på arbejde. Jeg fatter det ikke - han virker rimelig ansvarsløs... og jeg var blevet RASENDE!!!

han er snart 27 så jeg synes osse det er ret lavt.. det kunne jeg aldig selv finde på når jeg havde min datter med... men han har sku gjort det før hvor vi havde alle 3 børn med og vi skulle gå hjem.. der er 2 km... seriøst det kan pisse mig af.... vi har lige haft en krise i vores forhold og havde faktisk fået det rimelig godt, men så laver han sådan et nummer... hold kæft jeg er tosset nu...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2011

Frk.S

Anonym skriver:

han er snart 27 så jeg synes osse det er ret lavt.. det kunne jeg aldig selv finde på når jeg havde min datter med... men han har sku gjort det før hvor vi havde alle 3 børn med og vi skulle gå hjem.. der er 2 km... seriøst det kan pisse mig af.... vi har lige haft en krise i vores forhold og havde faktisk fået det rimelig godt, men så laver han sådan et nummer... hold kæft jeg er tosset nu...

Hmm, det lyde godt nok ikke ret holdbart.

Er han nogenlunde fornuftig at snakke med når han er ædru? For så synes jeg da du skal tage en meget alvorlig snak med ham i morgen.

Han må da godt nok også være gået til den, hvis han fra "aftensmadstid" og til 22.30 har nået at drikke sig så dårlig!

Anmeld

31. marts 2011

Mi

Anonym skriver:

det værste er nok at han ikke undskylder han synes jo det er mig der altid er galt på den... det gør mig sku så ked at druk og hash er så vigtigt for ham... jeg ville nu mene at ens børn altid kommer i første række... han sad sku osse og sagde at han ikke havde nogen døtre.. men han glemte bare lige at han har to.. synes fandme det er lavt at sige det... der blev jeg sku osse sur på ham, men opgav jo stivere han blev.. det nytter jo ikke noget når han er så stiv... tror nu ikke han kommer på arbejde imorgen, ikke når han er så dårlig og brækker sig sådan.. men det er jo hans problem..

Nu spørger jeg måske lidt frækt: Men hvorfor i alverden finder du dig i at han er så uansvarlig? Det er blot fordi, det lyder som om det ikke er første gang dette her er sket. Jeg håber virkelig at han behandler dig og børnene med langt større respekt og værdighed normalt og at sådan noget som dette kun er en enkelt forestilling.

Anmeld

31. marts 2011

Millah

Anonym skriver:

mig, min mand og vores datter på 10 mdr skulle ud og spise hos nogle venner... tror i ikke min mand begynder at drikke, og det ene tager det andet... vores datter bliver træt ved 7 tiden, og jeg siger at vi skal køre hjem.. han siger at jeg bare kan tage hjem, men hvordan skal han så lige komme hjem... det ender med at jeg først kan få ham med hjem ved 22.30 tiden, og vores datter er stadig oppe, er så træt at hun næsten ikke kan klare mere... han har nu drukket sig så fuld at han brækker sig... og han skal møde kl 7 imorgen tidlig.. ikke nok med det, så skal han osse på druk imorgen og lørdag...

og for at det ikke skal være løgn så sad ham og hans ven og SVINEDE mig til hele aftenen... jeg var for dominerende og jeg skulle ikke bestemme hvad han skulle.. det er sku vores datter jeg tænker på her.. hun forstår det ikke..

Nu brækker han sig heldigvis helt vildt, så han har måske fået lidt af en lærestreg... jeg er simpelthen så forarget over hans opførsel.. han opfører sig som en teenager og han har altså 3 børn, heldigvis var det kun den ene der var med i aften, men alligevel

Jeg var blevet stjerne tosset  Det er en ting der er 100

Hvis du har lyst til og snakke om det, så bare smid en PB, har en mand der kan finde på det samme ind imellem  osse som du siger med at, svine en til Dog sker det ikke mere, det gjorde det meget i starten af vores forhold Har dog ingen børn, men kender følsesen af en mand der ikke kan styre sig

Anmeld

31. marts 2011

Anonym trådstarter

MarianneSonne skriver:

Nu spørger jeg måske lidt frækt: Men hvorfor i alverden finder du dig i at han er så uansvarlig? Det er blot fordi, det lyder som om det ikke er første gang dette her er sket. Jeg håber virkelig at han behandler dig og børnene med langt større respekt og værdighed normalt og at sådan noget som dette kun er en enkelt forestilling.

nej det er sket et par gange nu... føler bare han er ligeglad med børnene når han får noget at drikke... så skal jeg både tage mig af børnene og ham heldigvis er min datter puttet og sover godt nu, han ligger på toilettet og brækker sig.. er bange for at han skal på sygehuset, han er helt hvid i hovedet, har koldsved og brækker sig konstant.. tror han har fået sprutchok.. hvornår skal man tage på sygehuset???

Anmeld

31. marts 2011

Anonym trådstarter

Millah skriver:

Jeg var blevet stjerne tosset  Det er en ting der er 100

Hvis du har lyst til og snakke om det, så bare smid en PB, har en mand der kan finde på det samme ind imellem  osse som du siger med at, svine en til Dog sker det ikke mere, det gjorde det meget i starten af vores forhold Har dog ingen børn, men kender følsesen af en mand der ikke kan styre sig

ja det er bare ikke fedt når de sviner en til, og slet ikke foran børnene og nogen af vores venner... jeg ved godt at jeg har fejl, men det har han fandme osse.. og jeg gør ALT for at være en god mor... jeg prøvede at forklare ham, at det var omsorgssvigt når man drikker sig plakatfuld foran børnene og lader dem gøre ALT hvad de vil fordi man bare selv vil drikke.. jeg er simpelthen så forarget og han ligger bare og har ondt af sig selv.. vil indrømme at jeg godter mig lidt over at han er blevet så dårlig... hehe

Anmeld

31. marts 2011

Mi

Anonym skriver:

nej det er sket et par gange nu... føler bare han er ligeglad med børnene når han får noget at drikke... så skal jeg både tage mig af børnene og ham heldigvis er min datter puttet og sover godt nu, han ligger på toilettet og brækker sig.. er bange for at han skal på sygehuset, han er helt hvid i hovedet, har koldsved og brækker sig konstant.. tror han har fået sprutchok.. hvornår skal man tage på sygehuset???

Aner det ikke. Min mand har kun en gang fået så meget at drikke at jeg var bekymret for ham, og det undskylde han mange gange og var rigtig flov  Og godt det samme  

Men du må ringe til vagtlægen hvis du bliver bekymret for ham, de kan helt sikkert fortælle dig hvad du skal være opmærksom på. Men tænk at drikke så meget på en hel alm torsdag aften med familiehygge. Sådan en torsk

Anmeld

31. marts 2011

Anonym trådstarter

MarianneSonne skriver:

Aner det ikke. Min mand har kun en gang fået så meget at drikke at jeg var bekymret for ham, og det undskylde han mange gange og var rigtig flov  Og godt det samme  

Men du må ringe til vagtlægen hvis du bliver bekymret for ham, de kan helt sikkert fortælle dig hvad du skal være opmærksom på. Men tænk at drikke så meget på en hel alm torsdag aften med familiehygge. Sådan en torsk

ja han er en torsk.. og vi skulle bare have lidt god mad og hygge med alle ungerne.. han har drukket irish cofee og gajol øl og rødvin... men ja han er gået til den... men er sku lidt bekymret for ham alligevel... det ligner ikke ham at blive SÅ dårlig.. men han tager osse antidepressiv medicin, og det kan jo være en farlig cocktail...

Anmeld

31. marts 2011

Carina1977

Anonym skriver:

mig, min mand og vores datter på 10 mdr skulle ud og spise hos nogle venner... tror i ikke min mand begynder at drikke, og det ene tager det andet... vores datter bliver træt ved 7 tiden, og jeg siger at vi skal køre hjem.. han siger at jeg bare kan tage hjem, men hvordan skal han så lige komme hjem... det ender med at jeg først kan få ham med hjem ved 22.30 tiden, og vores datter er stadig oppe, er så træt at hun næsten ikke kan klare mere... han har nu drukket sig så fuld at han brækker sig... og han skal møde kl 7 imorgen tidlig.. ikke nok med det, så skal han osse på druk imorgen og lørdag...

og for at det ikke skal være løgn så sad ham og hans ven og SVINEDE mig til hele aftenen... jeg var for dominerende og jeg skulle ikke bestemme hvad han skulle.. det er sku vores datter jeg tænker på her.. hun forstår det ikke..

Nu brækker han sig heldigvis helt vildt, så han har måske fået lidt af en lærestreg... jeg er simpelthen så forarget over hans opførsel.. han opfører sig som en teenager og han har altså 3 børn, heldigvis var det kun den ene der var med i aften, men alligevel

Hvor gammel er din mand? Han er da ikke ret gammel vel?

Min søns far gjorde det samme overfor mig, rigtig mange gange dengang min søn var helt lille, så jeg forstår godt, hvordan det er.

Jeres datter skal da i sin seng, og så må din mand være voksen nok og sige til sig selv, at jeres datter kommer i første række.

Jeg synes du skal tage dig en alvorlig snak med ham imorgen.

Anmeld

31. marts 2011

Mi

Anonym skriver:

ja han er en torsk.. og vi skulle bare have lidt god mad og hygge med alle ungerne.. han har drukket irish cofee og gajol øl og rødvin... men ja han er gået til den... men er sku lidt bekymret for ham alligevel... det ligner ikke ham at blive SÅ dårlig.. men han tager osse antidepressiv medicin, og det kan jo være en farlig cocktail...

Ja det er ikke så smart at blande medicin med store mængder alkohol.

Knus til dig, og så må du lige lade ham forklare og undskylde i morgen. Mindre kan sku ikke gøre det, efter sådan en brøler.

Sov godt, hvis du da ikke skal våge over ham hele natten. Det er jo ikke så rart at lægge sig til at sove, når han har det så dårligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.