Anonym skriver:
han er snart 27... så han er jo ikke nogen teenager mere.. han opfører sig bare sådan engang imellem... ja jeg tager en alvorlig snak med ham imorgen... det er sku for lavt af ham at være sådan... kan bliver helt ked, over at han ikke tænker på vores lille datter.. sidder bare og fodrer hende og giver hende sodavand for at få hende til at tie stille.. ungen er sku træt og skal hjem i seng.. jeg skulle bare have taget hende og kørt hjem.. det gør jeg bestemt hvis det her sker en anden gang... det er jo ikke første gang det her
Øv hvor jeg føler med dig....jeg ved det ikke er sjovt. Min søns far, var heller ikke sjov, når han havde fået noget at drikke....han blev faktisk direkte modbydelig, mens han nærmest var en engel, når han ikke drak. Det endte med at jeg valgte at overnatte hos min mor, hvis han skulle ud at drikke med gutterne, for orkede ærligt talt ikke at høre på ham i hans brandert.
Vi er så ikke sammen mere, og selvom jeg var meget ked af det i starten, så var det alligevel lidt af en lettelse.
Jeg håber dog ikke det når derud med jer, derfor håber jeg også i får en god snak. Hvis han bliver så modbydelig, når han er fuld, så var det måske bedst han lod være med at drikke....det lyder også som om at han lige fik lidt rigeligt, når han sådan kaster op efter det.
Håber på det bedste for dig 
Anmeld