fuldstændig ligeglad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.664 visninger
37 svar
0 synes godt om
31. marts 2011

Anonym trådstarter

mig, min mand og vores datter på 10 mdr skulle ud og spise hos nogle venner... tror i ikke min mand begynder at drikke, og det ene tager det andet... vores datter bliver træt ved 7 tiden, og jeg siger at vi skal køre hjem.. han siger at jeg bare kan tage hjem, men hvordan skal han så lige komme hjem... det ender med at jeg først kan få ham med hjem ved 22.30 tiden, og vores datter er stadig oppe, er så træt at hun næsten ikke kan klare mere... han har nu drukket sig så fuld at han brækker sig... og han skal møde kl 7 imorgen tidlig.. ikke nok med det, så skal han osse på druk imorgen og lørdag...

og for at det ikke skal være løgn så sad ham og hans ven og SVINEDE mig til hele aftenen... jeg var for dominerende og jeg skulle ikke bestemme hvad han skulle.. det er sku vores datter jeg tænker på her.. hun forstår det ikke..

Nu brækker han sig heldigvis helt vildt, så han har måske fået lidt af en lærestreg... jeg er simpelthen så forarget over hans opførsel.. han opfører sig som en teenager og han har altså 3 børn, heldigvis var det kun den ene der var med i aften, men alligevel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2011

jydeinden

Jeg ville blive stiktosset på min kæreste hvis han sad og svinede mig til, uanset hvor fuld han så var... Man tager sgu da ikke ud og drikker når man har børn med! det gør man altså bare ikke... hvis man ikke kan beherske sig, så burde man måske overveje FØR man tager den ene drink efter den anden og få barnet passet.

Ville finde det forfærdeligt ydmygende, især når jeg som bare blev så gammel at jeg kunne forstå det, hvis min far sad og drak sig banke lam, og talte sådan til min mor

Anmeld

31. marts 2011

Lou87

Anonym skriver:

mig, min mand og vores datter på 10 mdr skulle ud og spise hos nogle venner... tror i ikke min mand begynder at drikke, og det ene tager det andet... vores datter bliver træt ved 7 tiden, og jeg siger at vi skal køre hjem.. han siger at jeg bare kan tage hjem, men hvordan skal han så lige komme hjem... det ender med at jeg først kan få ham med hjem ved 22.30 tiden, og vores datter er stadig oppe, er så træt at hun næsten ikke kan klare mere... han har nu drukket sig så fuld at han brækker sig... og han skal møde kl 7 imorgen tidlig.. ikke nok med det, så skal han osse på druk imorgen og lørdag...

og for at det ikke skal være løgn så sad ham og hans ven og SVINEDE mig til hele aftenen... jeg var for dominerende og jeg skulle ikke bestemme hvad han skulle.. det er sku vores datter jeg tænker på her.. hun forstår det ikke..

Nu brækker han sig heldigvis helt vildt, så han har måske fået lidt af en lærestreg... jeg er simpelthen så forarget over hans opførsel.. han opfører sig som en teenager og han har altså 3 børn, heldigvis var det kun den ene der var med i aften, men alligevel

Jeg var blevet RASENDE hvis det var mig..
.. Ja jeg havde ikk fundet mig i det ihvertfald !!!!!

Anmeld

31. marts 2011

JustMe

Så er det, jeg tænker...hvis han behandler dig og jeres datter sådan, hvad laver du så overhovedet med ham?

Anmeld

31. marts 2011

FruHolm <3

have det været mig var jeg skredet med barnet og bedt ham blive der, så måtte han sejle sin egen sø . synes på ingen måde det er fair hverken for dig eller jeres datter

og hvad så hvis du er dominerene? det lyder jo ikk engang somom han respektere dig kan godt forstå hvis du er vred, ked og såret , ingen fortjener at blive svinet sådan til

du får lige en  herfra

Anmeld

31. marts 2011

Anonym trådstarter

jydeinden skriver:

Jeg ville blive stiktosset på min kæreste hvis han sad og svinede mig til, uanset hvor fuld han så var... Man tager sgu da ikke ud og drikker når man har børn med! det gør man altså bare ikke... hvis man ikke kan beherske sig, så burde man måske overveje FØR man tager den ene drink efter den anden og få barnet passet.

Ville finde det forfærdeligt ydmygende, især når jeg som bare blev så gammel at jeg kunne forstå det, hvis min far sad og drak sig banke lam, og talte sådan til min mor

jeg blev osse pisse sur på ham men ked af det indeni.. nu fabler han om at han har fået sprutchok, og er meget dårlig... han bliver ved med at sige at jeg er ligeglad med ham, og at jeg bare kan tage ud at score noget andet... han er så ÅNDSVAG når han er fuld det værste er, at vi har fået vores datter passet fra fredag til lørdag så vi kan drikke, og så vælger han at drikke sig så banke lam en torsdag... han er sku for barnlig nogengange altså...

Anmeld

31. marts 2011

Mi

ØV for en sviner. Håber da virkelig at han undskylder når han bliver ædru engang  Jeg kan godt forstå at du er vred . Men du må jo tage en snak med ham når han kommer hjem ædru fra arbejde i morgen, for det er da total mangel på respekt for dig og for jeres datter.

Anmeld

31. marts 2011

Anonym trådstarter

sarah Foged skriver:

have det været mig var jeg skredet med barnet og bedt ham blive der, så måtte han sejle sin egen sø . synes på ingen måde det er fair hverken for dig eller jeres datter

og hvad så hvis du er dominerene? det lyder jo ikk engang somom han respektere dig kan godt forstå hvis du er vred, ked og såret , ingen fortjener at blive svinet sådan til

du får lige en  herfra

nok at han sviner mig til, men at hans venner osse gør det, og så foran nogle af mine venner og mens der er 5 børn tilstede jeg overvejede osse bare at tage min datter og skride og det gør jeg bestemt osse næste gang, hvis det sker igen... vores datter kunne slet ikke finde ud af det, fordi de blev så højrystede jo mere de fik at drikke... hun var helt paf fordi de råbte sådan... og så råbte de jo ad mig som er hendes mor... det er da endnu værre for hende... uuuhhh jeg er målløs... troede virkelig han var kommet over de teenage ting der

Anmeld

31. marts 2011

Anonym trådstarter

MarianneSonne skriver:

ØV for en sviner. Håber da virkelig at han undskylder når han bliver ædru engang  Jeg kan godt forstå at du er vred . Men du må jo tage en snak med ham når han kommer hjem ædru fra arbejde i morgen, for det er da total mangel på respekt for dig og for jeres datter.

det værste er nok at han ikke undskylder han synes jo det er mig der altid er galt på den... det gør mig sku så ked at druk og hash er så vigtigt for ham... jeg ville nu mene at ens børn altid kommer i første række... han sad sku osse og sagde at han ikke havde nogen døtre.. men han glemte bare lige at han har to.. synes fandme det er lavt at sige det... der blev jeg sku osse sur på ham, men opgav jo stivere han blev.. det nytter jo ikke noget når han er så stiv... tror nu ikke han kommer på arbejde imorgen, ikke når han er så dårlig og brækker sig sådan.. men det er jo hans problem..

Anmeld

31. marts 2011

Frk.S

altså helt ærlig, hvor gammel er han?

At sidde der og drikke sig tæske-stiv når han har en 10 mdr. datter med - at sidde og svine sin kæreste / moren til barnet, og så ikke fatte at barnet har behov for at komme hjem. At sidde og drikke sig tæske-stiv når han skal tidligt op på arbejde. Jeg fatter det ikke - han virker rimelig ansvarsløs... og jeg var blevet RASENDE!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.