mig, min mand og vores datter på 10 mdr skulle ud og spise hos nogle venner... tror i ikke min mand begynder at drikke, og det ene tager det andet... vores datter bliver træt ved 7 tiden, og jeg siger at vi skal køre hjem.. han siger at jeg bare kan tage hjem, men hvordan skal han så lige komme hjem... det ender med at jeg først kan få ham med hjem ved 22.30 tiden, og vores datter er stadig oppe, er så træt at hun næsten ikke kan klare mere... han har nu drukket sig så fuld at han brækker sig... og han skal møde kl 7 imorgen tidlig.. ikke nok med det, så skal han osse på druk imorgen og lørdag...
og for at det ikke skal være løgn så sad ham og hans ven og SVINEDE mig til hele aftenen... jeg var for dominerende og jeg skulle ikke bestemme hvad han skulle.. det er sku vores datter jeg tænker på her.. hun forstår det ikke..
Nu brækker han sig heldigvis helt vildt, så han har måske fået lidt af en lærestreg... jeg er simpelthen så forarget over hans opførsel.. han opfører sig som en teenager og han har altså 3 børn, heldigvis var det kun den ene der var med i aften, men alligevel
Anmeld