Argh, fu*k!!! eeelsker dagpengesystemet(nej) !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2011

signe.

W.. skriver:

Jeps, jeg skulle have mine første dagpenge i dag - barselsdagpenge..

Hele 3800 kr har jeg da fået - Wauv! Jeg kan ikke en gang betale husleje - SÅDAN!  Jeg er ikke engang overrasket, når man konstant hører om kommuner der liiiige har glemt dit eller dat.

Ringede til dem tidligere - de vidste måske muligvis nok nogenlunde, hvad det skyldtes - måske. Virkelig seriøs samtale jeg havde med ham spaden på kommunen. Ja, nu har de sagt at de ordner det og muligvis kan have "resten" af mine dagpenge om 14 dage - nåååår ja - så lader jeg da bare være med at betale regninger indtil da - FLOT!!!

Andre der har prøvet noget lignende?

første gang jeg fik dagpenge, var det 4200 kr og så fik jeg fuld sats 14 dage efter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2011

Ni-ko-li-ne

W.. skriver:

Jeps, jeg skulle have mine første dagpenge i dag - barselsdagpenge..

Hele 3800 kr har jeg da fået - Wauv! Jeg kan ikke en gang betale husleje - SÅDAN!  Jeg er ikke engang overrasket, når man konstant hører om kommuner der liiiige har glemt dit eller dat.

Ringede til dem tidligere - de vidste måske muligvis nok nogenlunde, hvad det skyldtes - måske. Virkelig seriøs samtale jeg havde med ham spaden på kommunen. Ja, nu har de sagt at de ordner det og muligvis kan have "resten" af mine dagpenge om 14 dage - nåååår ja - så lader jeg da bare være med at betale regninger indtil da - FLOT!!!

Andre der har prøvet noget lignende?

det kan skyldes at arb. giveren ikke har meddelt tids nok hvornår din løn stoppede...

Anmeld

1. april 2011

Ni-ko-li-ne

når det nu er så vigtigt med de penge, det er det for de fleste.... hvorfor er det så at i ikke ringer på kommunen 1 mdr før i skal have dem... eller 14 dage før... for at sikre jer at alt er ordnet?

det betaler sig ikke at være stædig...

Anmeld

1. april 2011

Ni-ko-li-ne

W.. skriver:

Satsen er rundt regnet 3100 kr pr. uge før skat. Men jeg fatter ikke hvad de har lavet - og det gør de heller ikke selv. Det er da skønt!

hvis du nu ringede derned og ikke angreb de mennesker der tog telefonen... kunne det være du kunne stå på din ret og få pengene ud...

Anmeld

1. april 2011

TineA

Ni-ko-li-ne skriver:

hvis du nu ringede derned og ikke angreb de mennesker der tog telefonen... kunne det være du kunne stå på din ret og få pengene ud...

Ro på! Hvor tror du jeg angreb ham? Han kunne ikke svare på et eneste af mine spørgsmå og så sagde jeg til ham, at jeg jo så måtte leve uden, eller om han havde andre gode ideer? SÅ slap lige af...

Anmeld

1. april 2011

TineA

kamtok skriver:

Fik læst det til efter skat

Dagpengesatsen er 3.830 kr. pr. uge før skat.

Okay, jeg har lige fået fortalt af ham på kommunen, at det er 3100 kr  Ja, de har sgu tjek på det! Fjolser..

Anmeld

1. april 2011

TineA

Mor-til-Hasse skriver:

første gang jeg fik dagpenge, var det 4200 kr og så fik jeg fuld sats 14 dage efter

Det var sgu da underligt - hvorfor det?

Anmeld

1. april 2011

signe.

W.. skriver:

Det var sgu da underligt - hvorfor det?

fordi jeg jeg havde jo fået løn frem til så det var helt legalt.. jeg gik på barsel direkte fra endt uddannelse.. så fik bare 1 sats en dato og så den sidste 14 dage efter.. altså som hvis man er 14 dages lønnet

Anmeld

1. april 2011

TineA

Mor-til-Hasse skriver:

fordi jeg jeg havde jo fået løn frem til så det var helt legalt.. jeg gik på barsel direkte fra endt uddannelse.. så fik bare 1 sats en dato og så den sidste 14 dage efter.. altså som hvis man er 14 dages lønnet

Aha , det giver jo mening

Anmeld

1. april 2011

henh01

den højeste DP sats er 101 kr i timen det antal timer man har været ansat på sit arbejde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.