Argh, fu*k!!! eeelsker dagpengesystemet(nej) !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2011

kamtok

W.. skriver:

Jeg er bosat i Frederiksberg kommune

Min arbejdsplads indberetter og søger om tilskud til min løn hver måned, men nu er den "betalte" barsel ovre og jeg skal på DP og det har arbejdet ordnet. Jeg har fået omkring 12500 kr udbetalt indtil i dag hvor der kom 3800 kr -   

Håber de kan fikse det for dig a.s.a.p!  3800 er jo kun for 1 uge!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2011

TineA

Flow skriver:

Sikke noget bæ....  Da jeg stod og flyttede fra den ene kommune til den anden gik der også ged i det.. Så ringede jeg til min nye kommune og sagde hallo... hva sker der... så gik der max et døgn, så havde jeg penge på min konto...  

Jamen, det hele skal helst være så besværligt som overhovedet muligt - og ringer man to dage i træk, så får man fat i to forskellige ansatte og to forskellige svar på ens spørgsmål. Ellers har de jo meget godt tjek på tingene ?! Not!

Jeg ringede også og var DYBT sarkastisk og den fangede han slet ikke - han var bare stille hver gang jeg stillede et spørgsmål. Arhmen, come on bassefar ..

Anmeld

31. marts 2011

TineA

kamtok skriver:

Håber de kan fikse det for dig a.s.a.p!  3800 er jo kun for 1 uge!

Satsen er rundt regnet 3100 kr pr. uge før skat. Men jeg fatter ikke hvad de har lavet - og det gør de heller ikke selv. Det er da skønt!

Anmeld

31. marts 2011

Tip!

W.. skriver:

Jamen, det hele skal helst være så besværligt som overhovedet muligt - og ringer man to dage i træk, så får man fat i to forskellige ansatte og to forskellige svar på ens spørgsmål. Ellers har de jo meget godt tjek på tingene ?! Not!

Jeg ringede også og var DYBT sarkastisk og den fangede han slet ikke - han var bare stille hver gang jeg stillede et spørgsmål. Arhmen, come on bassefar ..

haha... Han er nok en gammel grå mand, der går ud fra hva reglerne var for 20 år siden.. come on... De burde da bare give dig nogle penge så hurtigt som muligt...

Anmeld

31. marts 2011

Englebisse

W.. skriver:

Det er bare dejligt, ikke ? Hold da nu kæft, hvor er det bare TYPISK!

Hvad gør du med regninger m.m?

Det er bare så typisk Men jeg skal lige have ringet til kommunen imorgen og høre ad. For det kan ikke være rigtigt de ikke går ind. Dog er jeg ikke klar om de kommer ind hver 14 dag. Så det skal jeg somsagt have tjekket op. Vi har budgetkonto og regningerne går pbs.

Anmeld

31. marts 2011

kamtok

W.. skriver:

Satsen er rundt regnet 3100 kr pr. uge før skat. Men jeg fatter ikke hvad de har lavet - og det gør de heller ikke selv. Det er da skønt!

Det fik jeg så lige MEGA OPTUR over! - Jeg er elev og får normalt 12.700 udbetalt, så hvis jeg får omkring 12.400 på DP, så er det jo vildt fedt 

Må ærligt indrømme at jeg ikke har regnet på, hvad man sådan ca. får udbetalt - tænkte bare at jeg sikkert ville få en del mindre end hvad jeg får nu. Men man betaler vel heller ikke AM-bidrag af DP, og det kunne måske være derfor at det er næsten det samme?

Anmeld

31. marts 2011

jydeinden

Tjaa her kæmper vi ikke med dagpenge, men vi har både kæmpet med SU og Kontanthjælp... den ene gang gav de min kæreste 3000 og mente at så kunne han da ligeee betale 2 mdrs husleje... det løb godt nok op i 4000 men bortset fra det

Anmeld

31. marts 2011

kamtok

W.. skriver:

Og ja, det er såååå dejligt når de ikke selv ved hvad de laver! 

Frb. Kommune (pladsanvisningen) har faktisk engang skrevet min veninde op til en vuggestueplads! Ja min veninde! - ikke hendes søn, men hende. De undrede sig simpelthen ikke over, at hun var fra 1983, da de tastede hende ind i systemet.,. Og hun kunne ikke forstå at hun ikke hørte noget fra dem, så hun ringede og fik af vide at hendes søn da ikke var skrevet op, og der gik faktisk noget tid inden det gik op for dem, hvad de havde lavet  

Anmeld

31. marts 2011

TineA

kamtok skriver:

Det fik jeg så lige MEGA OPTUR over! - Jeg er elev og får normalt 12.700 udbetalt, så hvis jeg får omkring 12.400 på DP, så er det jo vildt fedt 

Må ærligt indrømme at jeg ikke har regnet på, hvad man sådan ca. får udbetalt - tænkte bare at jeg sikkert ville få en del mindre end hvad jeg får nu. Men man betaler vel heller ikke AM-bidrag af DP, og det kunne måske være derfor at det er næsten det samme?

Ja, men som sagt er det før skat

Anmeld

31. marts 2011

kamtok

W.. skriver:

Ja, men som sagt er det før skat

Fik læst det til efter skat

Dagpengesatsen er 3.830 kr. pr. uge før skat.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.