Argh, fu*k!!! eeelsker dagpengesystemet(nej) !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.651 visninger
32 svar
0 synes godt om
31. marts 2011

TineA

Jeps, jeg skulle have mine første dagpenge i dag - barselsdagpenge..

Hele 3800 kr har jeg da fået - Wauv! Jeg kan ikke en gang betale husleje - SÅDAN!  Jeg er ikke engang overrasket, når man konstant hører om kommuner der liiiige har glemt dit eller dat.

Ringede til dem tidligere - de vidste måske muligvis nok nogenlunde, hvad det skyldtes - måske. Virkelig seriøs samtale jeg havde med ham spaden på kommunen. Ja, nu har de sagt at de ordner det og muligvis kan have "resten" af mine dagpenge om 14 dage - nåååår ja - så lader jeg da bare være med at betale regninger indtil da - FLOT!!!

Andre der har prøvet noget lignende?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2011

Stumpen

Da jeg var på barselsdagpenge der fik jeg hver torsdag en vis sum penge udbetalt og skulle så gemme dem til den første, hvor budgetten tog et indhug og så havde jeg resten til mad og spas...

Anmeld

31. marts 2011

kamtok

Er ikke kommet på dagpenge endnu, får stadig fuld løn - men mener det må være næsten måned at jeg skal over på dagpenge så jeg følger lige lidt med, da jeg også bor i Kbh. og ikke kan overskue, hvis de laver ballade med det. 

Skulle du selv henvende dig til dem for overhovedet at få dagpenge, eller skete det helt automatisk?

Anmeld

31. marts 2011

Tip!

W.. skriver:

Jeps, jeg skulle have mine første dagpenge i dag - barselsdagpenge..

Hele 3800 kr har jeg da fået - Wauv! Jeg kan ikke en gang betale husleje - SÅDAN!  Jeg er ikke engang overrasket, når man konstant hører om kommuner der liiiige har glemt dit eller dat.

Ringede til dem tidligere - de vidste måske muligvis nok nogenlunde, hvad det skyldtes - måske. Virkelig seriøs samtale jeg havde med ham spaden på kommunen. Ja, nu har de sagt at de ordner det og muligvis kan have "resten" af mine dagpenge om 14 dage - nåååår ja - så lader jeg da bare være med at betale regninger indtil da - FLOT!!!

Andre der har prøvet noget lignende?

Da jeg fik barsels dagpenge fik jeg dem hver 14. dag... Det kan være det system du er rendt ind i..

det var iøvrigt heller ikke meget du har udbetalt, hvis det er hver 14 dag. Jeg havde da en del mere 

Anmeld

31. marts 2011

TineA

kamtok skriver:

Er ikke kommet på dagpenge endnu, får stadig fuld løn - men mener det må være næsten måned at jeg skal over på dagpenge så jeg følger lige lidt med, da jeg også bor i Kbh. og ikke kan overskue, hvis de laver ballade med det. 

Skulle du selv henvende dig til dem for overhovedet at få dagpenge, eller skete det helt automatisk?

Jeg er bosat i Frederiksberg kommune

Min arbejdsplads indberetter og søger om tilskud til min løn hver måned, men nu er den "betalte" barsel ovre og jeg skal på DP og det har arbejdet ordnet. Jeg har fået omkring 12500 kr udbetalt indtil i dag hvor der kom 3800 kr -   

Anmeld

31. marts 2011

TineA

Flow skriver:

Da jeg fik barsels dagpenge fik jeg dem hver 14. dag... Det kan være det system du er rendt ind i..

det var iøvrigt heller ikke meget du har udbetalt, hvis det er hver 14 dag. Jeg havde da en del mere 

Der ér sket en fejl - men de lade idioter på kommunen ved ikke helt liiige hvad og hvorfor og hvordan! Typisk!

Jeg skal have dem udbetalt 1 gang om måneden

Anmeld

31. marts 2011

Englebisse

Jaaa jeg skulle også have min første omgang barsels dagpenge, men de er heller ikke gået ind. Det er så typisk for kommuner så er spændt på hvornår de kommer ind på min konto

Anmeld

31. marts 2011

TineA

Stumpen skriver:

Da jeg var på barselsdagpenge der fik jeg hver torsdag en vis sum penge udbetalt og skulle så gemme dem til den første, hvor budgetten tog et indhug og så havde jeg resten til mad og spas...

Okay, sådan skulle det ikke foregå her Jeg skal have dem 1 gang om måneden - og helst lidt mere end 3800kr - tak!!

Tak for svar

Anmeld

31. marts 2011

Tip!

W.. skriver:

Der ér sket en fejl - men de lade idioter på kommunen ved ikke helt liiige hvad og hvorfor og hvordan! Typisk!

Jeg skal have dem udbetalt 1 gang om måneden

Sikke noget bæ....  Da jeg stod og flyttede fra den ene kommune til den anden gik der også ged i det.. Så ringede jeg til min nye kommune og sagde hallo... hva sker der... så gik der max et døgn, så havde jeg penge på min konto...  

Anmeld

31. marts 2011

TineA

Englebisse skriver:

Jaaa jeg skulle også have min første omgang barsels dagpenge, men de er heller ikke gået ind. Det er så typisk for kommuner så er spændt på hvornår de kommer ind på min konto

Det er bare dejligt, ikke ? Hold da nu kæft, hvor er det bare TYPISK!

Hvad gør du med regninger m.m?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.