Hvordan staver du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2011

Dinna88

M&F skriver:

Jeg skal blankt erkende, at jeg ikke kan snakke det mindste spansk jeg kan bede om en øl på spansk, og det er DET!

Men tak for lektionen, det er rart at lære nyt hele tiden

Nu har jeg rette indlægget to gange, hvorfor viser den det ikke? Jeg skrev nemlig forkert til dig! (eksamensstress, må være skyld i det!) nåå, men man kan sige [Majorca] og [Maljorca] - og nu burde det være rigtigt! (det er skidt at det driller mig, jeg skal måske til eksamen i det til sommer  ak og ve!)

Men altså, at kunne bestille en øl er jo konge værd, hæhæ  Ej okay.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2011

SussieThyssen

MoarJ skriver:

Vanille eller Vanilje? 

Findes der andre måder? 

*Andet!*

Vanilie...LOL

Anmeld

31. marts 2011

chael

Vanillie, kender ikke andre stavemåder.

Sådan er det også stavet på de bøtter du køber med vanillie i forretningerne, til bagning

*Camilla 14+1

Anmeld

31. marts 2011

M&F&C

Dinna88 skriver:

Nu har jeg rette indlægget to gange, hvorfor viser den det ikke? Jeg skrev nemlig forkert til dig! (eksamensstress, må være skyld i det!) nåå, men man kan sige [Majorca] og [Maljorca] - og nu burde det være rigtigt! (det er skidt at det driller mig, jeg skal måske til eksamen i det til sommer  ak og ve!)

Men altså, at kunne bestille en øl er jo konge værd, hæhæ  Ej okay.

Så er det godt jeg lige kan agere øveklud for dit eksamenspensum

Hahah ja ... men jeg gad nu også godt kunne bede om et glas vand (min svigermor prøvede at lære mig det i sidste uge - vand med og uden brus, men kan ski ikke huske det), spørge om vej til toilettet, kunne bestille noget mad, og sidst men ikke mindst en dejlig iskold drink!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.