Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tennamor skriver: Jeg har lige taget kørekort inde i København.. Fik det for lidt under en måned siden Jeg kom også til at slippe speederen når jeg skulle skifte vognbane.. Var lidt for forsigtig, da jeg jo ikke ville være til besvær, men tror faktisk jeg var til mere besvær på den måde Jeg bestod både teori og køreprøven i 1. forsøg, selvom jeg bestemt ikke troede at jeg ville bestå køreprøven.. Og husk: Det er først når man kommer ud og køre uden sin kørelære, at man rigtigt lærer at køre bil
Jeg har lige taget kørekort inde i København.. Fik det for lidt under en måned siden
Jeg kom også til at slippe speederen når jeg skulle skifte vognbane.. Var lidt for forsigtig, da jeg jo ikke ville være til besvær, men tror faktisk jeg var til mere besvær på den måde
Jeg bestod både teori og køreprøven i 1. forsøg, selvom jeg bestemt ikke troede at jeg ville bestå køreprøven..
Og husk: Det er først når man kommer ud og køre uden sin kørelære, at man rigtigt lærer at køre bil
Hej Tenna..
Må jeg spørge hvor du tog det i Kbh, og hvad du endte med at skulle af med?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Noneother skriver: Jo tak. Det var helt vildt så nervøs jeg var. -og det er SÅ dejligt endelig at ha´kørekort.
Jo tak. Det var helt vildt så nervøs jeg var. -og det er SÅ dejligt endelig at ha´kørekort.
uh ja det kunne jeg godt forstille mig glæder mig også bare så meget!!
Jeg tog det hos tip top trafik på Frederiksberg.
Jeg fik det til familiepris, så vil ikke oplyse prisen offentligt..
Synes det var et godt sted
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128