Kørekort :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.923 visninger
32 svar
0 synes godt om
31. marts 2011

Pernille84

Er der nogle af jer andre der er igang med at tage kørekort? Eller lige har taget det?

Jeg skal på motorvej på tirsdag, så halvejs i mit forløb ca, synes det er gået stærkt, jeg har teori 2 aftener om ugen, og så køre jeg to gange i ugen også. Man skulle tro at det var et lyn kursus!

Hvordan gik det for jer på motorvejen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2011

Mor Christa

Hejsa Jep jeg tog kørekort i Holstebro i sommers. Min tur på motorvej gik super. Vi tog 4 elever af sted sammen med kørelærer, og så kørte vi til Tyskland og handlede osv. Det gik super fint - først er man nervøs, men efter man er kommet op i fart så er det simpelthen det nemmeste i verden at køre motorvej
Skønt du er halvvejs! Så kan man også snart se en ende på det

Anmeld

31. marts 2011

Pernille84

MissChrista skriver:

Hejsa Jep jeg tog kørekort i Holstebro i sommers. Min tur på motorvej gik super. Vi tog 4 elever af sted sammen med kørelærer, og så kørte vi til Tyskland og handlede osv. Det gik super fint - først er man nervøs, men efter man er kommet op i fart så er det simpelthen det nemmeste i verden at køre motorvej
Skønt du er halvvejs! Så kan man også snart se en ende på det

Hvem tog du kørekort hos?

Ja på motorvejen er det jo bare lige ud det meste af vejen haha

Anmeld

31. marts 2011

Mor Christa

Pernille84 skriver:

Hvem tog du kørekort hos?

Ja på motorvejen er det jo bare lige ud det meste af vejen haha

præcis Så det "sværeste" ved det er at komme op i fart, for det havde jeg hvert fald aldrig prøvet før Altså at køre mere end 80 ;p men det er nu meget sjovt første gang hehe
Jeg tog hos Benjamin.. Ejstrup køreskole hedder den
Hvor tager du?

Anmeld

31. marts 2011

Pernille84

MissChrista skriver:

præcis Så det "sværeste" ved det er at komme op i fart, for det havde jeg hvert fald aldrig prøvet før Altså at køre mere end 80 ;p men det er nu meget sjovt første gang hehe
Jeg tog hos Benjamin.. Ejstrup køreskole hedder den
Hvor tager du?

Okay den køreskole kender jeg ikke

Jeg tager kørekort hos trafik køreskolen

Anmeld

31. marts 2011

Mor Christa

Pernille84 skriver:

Okay den køreskole kender jeg ikke

Jeg tager kørekort hos trafik køreskolen

den er vidst også "ret ny" .. Vores hold var det første hold han havde men han er ellers super dygtig og skide sød.. Køreskolen ligger ude omkring Bowl n' fun.. hehe.
Okay ja den kender jeg godt Det vidst også den mest populære i holstebro ?!

Anmeld

31. marts 2011

Pernille84

MissChrista skriver:

den er vidst også "ret ny" .. Vores hold var det første hold han havde men han er ellers super dygtig og skide sød.. Køreskolen ligger ude omkring Bowl n' fun.. hehe.
Okay ja den kender jeg godt Det vidst også den mest populære i holstebro ?!

han er super dygtig ham jeg har, han er virkelig god til at lære fra sig  Han har meget tålmodighed osv, det er klart en fordel

Anmeld

31. marts 2011

Noneother

Jeg er osse ved at tage kørekort nu. (køreprøve mandag )

Jeg synes faktisk at motorvej var noget af det nemmeste, men underligt nok er det, det eneste jeg stadig ikke har helt styr på. Bli´r ved med at slippe speederen hver gang jeg skifter vognbane.  Ved ikke lige hvad der sker for det.

men held og lykke. Det skal nok blive sjovt!

Anmeld

31. marts 2011

Tennamor

Jeg har lige taget kørekort inde i København.. Fik det for lidt under en måned siden 

Jeg kom også til at slippe speederen når jeg skulle skifte vognbane.. Var lidt for forsigtig, da jeg jo ikke ville være til besvær, men tror faktisk jeg var til mere besvær på den måde 

Jeg bestod både teori og køreprøven i 1. forsøg, selvom jeg bestemt ikke troede at jeg ville bestå køreprøven..

Og husk: Det er først når man kommer ud og køre uden sin kørelære, at man rigtigt lærer at køre bil 

Anmeld

31. marts 2011

4xGreve

Pernille84 skriver:

Er der nogle af jer andre der er igang med at tage kørekort? Eller lige har taget det?

Jeg skal på motorvej på tirsdag, så halvejs i mit forløb ca, synes det er gået stærkt, jeg har teori 2 aftener om ugen, og så køre jeg to gange i ugen også. Man skulle tro at det var et lyn kursus!

Hvordan gik det for jer på motorvejen?

Uh ja jege r også igang og må indrømme jeg hader det... syntes også det er gået stærkt indtil nu men nu går det lidt i stå, er færdig med min teori så nu venter jeg bare på teori-prøve også mangler jeg KTA og teorien dertil samt køreprøve og 4 timer på vej...

Motorvej handler egentligt bare om at du skal lære at overhale orinter dig ved overhaling samt køre af og på motorvej og den lidt ekstra høje hastighed...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.