WiitrioeN skriver:
vi skal bruge 4 timer derude hehe... men elsker også at køre bil osv. har det bare lidt svært ved at min kørelære råber af mig for jeg bliver så bange når folk råber af mig jeg kan slet ikke ha det og det har jeg også sagt til ham men men men - han har endda fået mig til at tude 3 gange mens vi har været ude at køre..
Men glæder mig til at få mit kørekort - elsker virkelig at køre bil og det bliver så dejligt er dog lidt nervøs for køreprøven men ikke nær så meget som jeg er for at skulle ud og køre med mn kørelær hehe
jeg er osse bare nervøs. Det jo allerede på mandag. -og føler mig ikke heeeelt klar endnu.
men seriøst. Et kørekort er megadyrt, ergo skal din kørelærer ALDRIG råbe af dig. Han er ligesom betalt af dig, og det er ikke meningen at du skal bryde grædende sammen.
Jeg har heldigvis fået verdens bedste kørerlærer så jeg skal ikke brokke mig. Jeg har været ved at skabe flere større ulykker
(det har været virkelig tæt på)og har ikke fået så meget som et ondt ord! -og sådan skal det altså være..
Anmeld