L_K skriver:
Børnene kunne jo falde af gyngen eller få den i hoveder... JA GUD HVOR FORFÆRDELIGT; KOM NU OVER DET TÆNKER JEG..
Det er hvad tv2øst havde en nyhedsindslag om. Nu vil en kommune gøre gynger forbudt fordi de er FARLIGE. "det er andres børn og dem skal der tages hånd om" (ikke ordret). I mine øjne er "at tage hånd om børn" ikke at forhindre dem i at have det sjovt..
Ej jeg bliver tosset når jeg hører sådanne noget.... Nu må der vel snart heller ikke være sand i sandkasserne mere fordi man kunne risikere at børnene spiser det
Vi andre har da fået gynger i hovedet mange gange og spist sand mange gange. Vi har da ikke taget skade.
Respekt for at man vil passe på børnene i daginstitutionerne
men nu synes jeg det går for vidt... Børnene ender jo snart med at skulle sidde stille fra 7-15
.
Jeg synes det er latterligt....
Jeg må også indrømme at jeg synes det er en smule hysterisk, tænk på hvor mange børn der bliver passet ude i inst hvereneste dag, og hvor lidt ulykker der egentligt sker, de fleste ulykker sker stadig i hjemmet og børnene er da snart lige så længe i inst som hjemme, synes som ts at det er synd at børn begrænses så meget som det efterhånden er tilfældet
Anmeld