Frugtsalat, abemad hvad folk nu kalder det... ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

MoarJ skriver:

Selve cremen til frugtsalaten - Hvordan laver i den? 

Jeg har altid lavet det på fløde og creme fraiche med vaniljesukker i... 

Kæresten synes hvert fald ikke at man kan lave sådan en creme til frugtsalat... Han æder det da med velbehag... 

Fortæl løs... 

Jeg tager lige denne tråd op igen 

Normalt laver jeg en frugtsalat med Græsk yoghurt blandet med lidt pisket fløde, og så med vanilje 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2011

Mira0911

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg tager lige denne tråd op igen 

Normalt laver jeg en frugtsalat med Græsk yoghurt blandet med lidt pisket fløde, og så med vanilje 

Jeg skal have lavet frugtsalat idag.... Mmm.... Har ikke prøvet nogen af alle de andre muligheder der også er... Men det skal prøves en dag... 

Anmeld

21. maj 2011

Kay

i min familie bruger de råcrem... men jeg bruger selv fromage freis med vanilie... det holder bedre med den "slanke" linje

Anmeld

21. maj 2011

MoarJ skriver:

Jeg skal have lavet frugtsalat idag.... Mmm.... Har ikke prøvet nogen af alle de andre muligheder der også er... Men det skal prøves en dag... 

Prøv den jeg bruger. Det smager mega godt, og er ikke helt så fedtet en oplevelse. 

Græsk yoghurt - den fedtfattigeste helst.

Piskefløde (ca. 1/5 1/4 piske til mængde græsk yoghurt) Piskes til halvfast flødeskum. Vendes med yoghurten og tilsættes vanille/sukker.

Vanillesukker/vanilleessens og sukker efter smag.

MUMS 

Anmeld

21. maj 2011

Mira0911

Prøv den jeg bruger. Det smager mega godt, og er ikke helt så fedtet en oplevelse. 

Græsk yoghurt - den fedtfattigeste helst.

Piskefløde (ca. 1/5 1/4 piske til mængde græsk yoghurt) Piskes til halvfast flødeskum. Vendes med yoghurten og tilsættes vanille/sukker.

Vanillesukker/vanilleessens og sukker efter smag.

MUMS 

Det vil jeg prøve inden for den nærmest tid... 

Anmeld

21. maj 2011

foto på lærred

Er råcreme ikke det der gule man bruger til en lagkage? Eller er det mig der er helt galt på den (ikke den store kagespiser)

Hos os (eller når moaaar laver det) så er det flødeskum, creamfraise og vanilie og chokolade i toppen.

Anmeld

21. maj 2011

foto på lærred skriver:

Er råcreme ikke det der gule man bruger til en lagkage? Eller er det mig der er helt galt på den (ikke den store kagespiser)

Hos os (eller når moaaar laver det) så er det flødeskum, creamfraise og vanilie og chokolade i toppen.

Nej råcreme er en blanding af æggeblommer og flødeskum 

Anmeld

21. maj 2011

MoarJ skriver:

Det vil jeg prøve inden for den nærmest tid... 

Det er altså pænt lækkert! 

Anmeld

21. maj 2011

Mira0911

Det er altså pænt lækkert! 

Glæder mig helt...  Det må simpelthen blive i morgen... Kan ikke trække den længere... Så kæresten bliver sendt ud... 

Anmeld

21. maj 2011

Lullaby

Cheasy vanilie 0,1%

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.