Frugtsalat, abemad hvad folk nu kalder det... ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2011

Ka+Ma=Be

Råcreme! NAMMENAM!

Og hvis ikke jeg gider lave det, bruger jeg karolines vaniliecreme som også er helt fantastisk!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

Mira0911

Katte87 skriver:

Råcreme! NAMMENAM!

Og hvis ikke jeg gider lave det, bruger jeg karolines vaniliecreme som også er helt fantastisk!

Bare mig der synes at råcreme tager tid at lave?

Anmeld

30. marts 2011

Ka+Ma=Be

Bare mig der synes at råcreme tager tid at lave?

Jeg synes ikke det er super tidskrævende  Men samtidigt så er der selvfølgelig lidt arbejde, og opvask i samme forbindelse, og det med at huske at have æggeblommer, fløde og alt det (som jeg i hvert fald ikke har til dagligt) - så er det nogle gange bare nemmere med færdiglavet vaniliecreme  ( eller hvad man føler for )

Anmeld

30. marts 2011

trunte89

Vanille yoghurt blandet med flødeskum, og så gerne lidt mere vanille.

Anmeld

30. marts 2011

Mira0911

Katte87 skriver:

Jeg synes ikke det er super tidskrævende  Men samtidigt så er der selvfølgelig lidt arbejde, og opvask i samme forbindelse, og det med at huske at have æggeblommer, fløde og alt det (som jeg i hvert fald ikke har til dagligt) - så er det nogle gange bare nemmere med færdiglavet vaniliecreme  ( eller hvad man føler for )

Det er nok mere det at have ingredienserne hjemme, det har man jo ikke dagligt i hvert hjem... 

Anmeld

30. marts 2011

Mira0911

trunte89 skriver:

Vanille yoghurt blandet med flødeskum, og så gerne lidt mere vanille.

Vanilje smager dejligt.... 

Anmeld

30. marts 2011

Ka+Ma=Be

MoarJ skriver:

Det er nok mere det at have ingredienserne hjemme, det har man jo ikke dagligt i hvert hjem... 

Nej præcis

Anmeld

30. marts 2011

Manakauapo

Garanteret helt fresh fra butikken? 

Jeg er mest til det på dåserne... Hurtigt og nemt... 

Helt fresh! Kan ikke rigtig lide det fra dåserne, og vi har altid mindst en 5-6 forskellige slags frugt herhjemme.. Så er det jo meget nemt hehe

Og fløde har vi altid mindst ½ liter stående af. Chokolade og mandler hører sig bare hjemme - så vupti!

Anmeld

30. marts 2011

trunte89

MoarJ skriver:

Vanilje smager dejligt.... 

Nemlig. Det kan man aldrig få for meget af.

Anmeld

30. marts 2011

Mira0911

Valkyrien skriver:

Helt fresh! Kan ikke rigtig lide det fra dåserne, og vi har altid mindst en 5-6 forskellige slags frugt herhjemme.. Så er det jo meget nemt hehe

Og fløde har vi altid mindst ½ liter stående af. Chokolade og mandler hører sig bare hjemme - så vupti!

Dejligt I stort altid bare lige kan lave frugtsalat... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.