Frugtsalat, abemad hvad folk nu kalder det... ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2011

Mira0911

trunte89 skriver:

Nemlig. Det kan man aldrig få for meget af.

Nej... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

Manakauapo

MoarJ skriver:

Dejligt I stort altid bare lige kan lave frugtsalat... 

Jaaaaa...

Uhh - nu har jeg mega meget lyst til det! Hmm.. Hvad har vi mon hjemme? Jordbær, hindbær, blåbær, æbler, appelsiner, ananas og pærer. Måske man skulle lave en lille portion

Anmeld

30. marts 2011

Aprilmor11

MoarJ skriver:

Selve cremen til frugtsalaten - Hvordan laver i den? 

Jeg har altid lavet det på fløde og creme fraiche med vaniljesukker i... 

Kæresten synes hvert fald ikke at man kan lave sådan en creme til frugtsalat... Han æder det da med velbehag... 

Fortæl løs... 

Jeg har stemt råcreme .. Men bruger også flødeskum .. Men syns klart a hjemmelavet råcreme er det bedste

Anmeld

30. marts 2011

Darling<3

Valkyrien skriver:

Jaaaaa...

Uhh - nu har jeg mega meget lyst til det! Hmm.. Hvad har vi mon hjemme? Jordbær, hindbær, blåbær, æbler, appelsiner, ananas og pærer. Måske man skulle lave en lille portion

EJ Man må ikke skrive herinde, at man skal lave det nu

Nu sidder jeg og er mega klar på frugtsalat, kan jo ikke handle nogle steder nu Piv Piv...

Anmeld

30. marts 2011

Zafir

Jeg syntes det er bedst med cremefraice/yougurt med lidt honning og vanilie i. Råcreme er ok nooogengange, men jeg er mest til den der yougurt dressing model+hakket MØRK chokolade.

Anmeld

30. marts 2011

Manakauapo

Honnie's Wife:) skriver:

EJ Man må ikke skrive herinde, at man skal lave det nu

Nu sidder jeg og er mega klar på frugtsalat, kan jo ikke handle nogle steder nu Piv Piv...

Haha.. Undskyld  Jeg er vist bare frugt-o-man (nyt ord er opfundet &nbsp, så har altid så meget hjemme

Anmeld

30. marts 2011

Mira0911

Valkyrien skriver:

Jaaaaa...

Fik aldrig lavet frugtsalaten her i aften,... så det må blive i morgen... Vi var dovne allesammen.... 

Anmeld

30. marts 2011

Darling<3

Valkyrien skriver:

Haha.. Undskyld  Jeg er vist bare frugt-o-man (nyt ord er opfundet &nbsp, så har altid så meget hjemme

Hvis du bor tæt på mig(kan ikke se hvor du bor), og ikke kan spise det hele, så skriver du bare, går ikke i seng før om nogle timer Og er suuuuulten Hehe..

Anmeld

30. marts 2011

Manakauapo

Hvis du bor tæt på mig(kan ikke se hvor du bor), og ikke kan spise det hele, så skriver du bare, går ikke i seng før om nogle timer Og er suuuuulten Hehe..

Bor i Nyborg (Østfyn)  Men du er meget velkommen..

Anmeld

30. marts 2011

Darling<3

Valkyrien skriver:

Bor i Nyborg (Østfyn)  Men du er meget velkommen..

Argh Hvorfor bor du også derovre???! Kan komme forbi fredag, skal til jylland, og kan fint holde en pause hos dig hehe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.