Er det nødvendigt med flyverdragt længere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2011

TbCp

Baagøe skriver:

Jo, det skulle jeg mene. I Lauras DP er det heller ikke alle børn der har flyverdragt på længere

Snakker med de kloge pædagoger i morgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

<3

TbCp skriver:

Det skal jeg gøre!

Merci!

Anmeld

30. marts 2011

mor_sabina

TbCp skriver:

Det var smart!

Ja det synes jeg faktisk og til den nette sum af 350

Anmeld

30. marts 2011

L&S

Vi giver ikke Sophia flyverdragt på mere, hun får bare en jakke, hue og alt efter vejret, nogle overtræksbukser..

Tilgengæld har vi regntøj, gummistøvler og en flyverdragt hængende permanent dernede, da de skal udenfor og løbe om morgenen, og lege om eftermiddagen ligegyldig vejret.

Senere hen på året tager vi den med hjem, men når vi ikke selv bruger den, kan den ligeså godt hænge dernede.

Anmeld

30. marts 2011

TbCp

mor_sabina skriver:

Ja det synes jeg faktisk og til den nette sum af 350

Ja det var ikke galt!

Anmeld

30. marts 2011

TbCp

L&S skriver:

Vi giver ikke Sophia flyverdragt på mere, hun får bare en jakke, hue og alt efter vejret, nogle overtræksbukser..

Tilgengæld har vi regntøj, gummistøvler og en flyverdragt hængende permanent dernede, da de skal udenfor og løbe om morgenen, og lege om eftermiddagen ligegyldig vejret.

Senere hen på året tager vi den med hjem, men når vi ikke selv bruger den, kan den ligeså godt hænge dernede.

Det får hun heller ikke herhjemme... og ofte har hun heller ikke hue og handsker på længere...

Men må lige snakke med dem dernede imorgen og høre hvad de siger...

Anmeld

30. marts 2011

L&S

TbCp skriver:

Det får hun heller ikke herhjemme... og ofte har hun heller ikke hue og handsker på længere...

Men må lige snakke med dem dernede imorgen og høre hvad de siger...

Ja det er nok en god idé..

Vejret svinger utrolig meget synes jeg, men jeg vil hellere give dem for meget end for lidt tøj på..

Begge piger har de der tynde huer på langt hen ad foråret pga. deres sarte ører, men ellers er der ingen grund til den helt store udklædning 

Anmeld

30. marts 2011

Mi

TbCp skriver:

Liva sidder sjældent stille, så tror måske nok hun ville kunne klare sig uden flyverdragten...

LoL, ja så er hun nok ved at gå til af varme i disse dage 

Anmeld

30. marts 2011

Cris

Ja, hvis jeg skal stå og give termo tøj og så regntøj på (dvs 4 stk tøj   til 2 små børn) så kan de ligeså godt bruge flyverdragten bare ikke så varm tøj under. Og de bruger ikke længere de tykke vinterstøvler, men sko/gummistøvler... Snart er de nok med regntøj, jeg har lige netop købt en med foar og det virker perfekt til nu og til næste efteråret...

Anmeld

30. marts 2011

Kay

TbCp skriver:

Ja det var da egentlig smart....

meget... og de er super flotte... tænkte bare da jeg så den at hvis jeg havde børn skulle de bare ha sådan en... flere af mine kollegaer røg os lige ud og købte en til deres børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.