Er det nødvendigt med flyverdragt længere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2011

TbCp

sarahb skriver:

Ja Tak, er sååååå træt af flyverdragt osv

JA!!!!
Det tager 100 år at komme ud med de 4 dagplejeunger med alt det tøj... glæder mig til de bare lige kan få sko og jakke på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

<3

TbCp skriver:

Tror faktisk først de er ude fra middag... endnu ihvertfald...
Så måske hun ikke behøver flyverdragten

Næh måske ikke - du må nok hellere tjekke med pæd. Er hun da varm og svedig når du henter hende?  Det var Tjalfe nemlig men det var nok at skifte fleecehuen ud med en i bomuld

Anmeld

30. marts 2011

TbCp

Kirle skriver:

Næh måske ikke - du må nok hellere tjekke med pæd. Er hun da varm og svedig når du henter hende?  Det var Tjalfe nemlig men det var nok at skifte fleecehuen ud med en i bomuld

Hun er ikke svedig... kun på tæerne ... men har smidt hue og vanter og er absolut ikke kold...

Tror lige jeg hører en af pædagogerne dernede imorgen.

Anmeld

30. marts 2011

mor_sabina

Jeg har købt en softshelldragt fra name it til Phillip, den er genial, og er der meget blæsende så får han termotøjet indenunder. Men den er både vind og vandtæt

Anmeld

30. marts 2011

JustAnotherName

Bianca har også stadig sin flyverdragt derovre (vi har en både her og der). Og så har hun regntøj med aftagelig fleece, så det både kan være varmt og ikke. Og et 2-delt termosæt. Hun har vinterstøvler derhenne, og så sine almindelige overgangssko, som ikke er forede (dem har hun på frem og tilbage)
Hun har også hue og vanter denhenne endnu. Men vanterne er vist bare i vejen, og heller ikke så nødvendige mere (de varmere dage), tror jeg.

Så kan de selv vurdere fra dag til dag, hvor lidt eller meget der er brug for at blive pakket ind.

Det bliver SÅ DEJLIGT når det bliver varmere, og termosæt er nok i foråret.
Og endnu bedre, når det bliver SOMMER, og det er nok med en trøje ....eller næsten slet ingenting andet end solcreme og bøllehat  

Anmeld

30. marts 2011

<3

TbCp skriver:

Hun er ikke svedig... kun på tæerne ... men har smidt hue og vanter og er absolut ikke kold...

Tror lige jeg hører en af pædagogerne dernede imorgen.

Hæhæ ja svedige fødder er en del af at have børn LOL Prøv engang og fortæl endelig hvad de siger! Vil nemlig også gerne snart slippe for flyverdragten

Anmeld

30. marts 2011

Pige2009

TbCp skriver:

Liva går i børnehave og idag jeg hentede hende havde hun flyverdragt på. Den er simpelthen ved at være så slidt at det snart er pinligt, kan vi ikke godt droppe flyverdragten nu? Hun har tyk jakke + nogle vamsede overtræksbukser + regntøj dernede, er det mon ikke nok?

Jo, det skulle jeg mene. I Lauras DP er det heller ikke alle børn der har flyverdragt på længere

Anmeld

30. marts 2011

TbCp

mor_sabina skriver:

Jeg har købt en softshelldragt fra name it til Phillip, den er genial, og er der meget blæsende så får han termotøjet indenunder. Men den er både vind og vandtæt

Det var smart!

Anmeld

30. marts 2011

TbCp

JustAnotherName skriver:

Bianca har også stadig sin flyverdragt derovre (vi har en både her og der). Og så har hun regntøj med aftagelig fleece, så det både kan være varmt og ikke. Og et 2-delt termosæt. Hun har vinterstøvler derhenne, og så sine almindelige overgangssko, som ikke er forede (dem har hun på frem og tilbage)
Hun har også hue og vanter denhenne endnu. Men vanterne er vist bare i vejen, og heller ikke så nødvendige mere (de varmere dage), tror jeg.

Så kan de selv vurdere fra dag til dag, hvor lidt eller meget der er brug for at blive pakket ind.

Det bliver SÅ DEJLIGT når det bliver varmere, og termosæt er nok i foråret.
Og endnu bedre, når det bliver SOMMER, og det er nok med en trøje ....eller næsten slet ingenting andet end solcreme og bøllehat  

Jeg glæder mig til sommer

Liva er begyndt at bruge sine overgangsstøvler, de er rigelig varme til hende.... så det er bare lige det der med flyverdragten

Anmeld

30. marts 2011

TbCp

Kirle skriver:

Hæhæ ja svedige fødder er en del af at have børn LOL Prøv engang og fortæl endelig hvad de siger! Vil nemlig også gerne snart slippe for flyverdragten

Det skal jeg gøre!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.