Det er løgn!!!! (NF)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2011

Mathilde

Wow hvor vildt!!!!

Kæmpe tillykke med de to dejlige bebser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

Vial

maria_wt skriver:

Det fik jeg afvide da de fandt ud af at der var 2 sidst.. At den ikke kunne bruges for man vidste så ikke hvilken af børnene der havde tallet..

Til blodprøvetagning fik en tvillingemor også taget en helt anden end os andre.. 

Jamen, så lader de bare være med at bruge blodprøven. Havde der været et barn, havde hendes tal nok været højere.

Jeg er ikke helt sikker, men jeg tror faktisk, at når de er enæggede, så kan man godt bruge blodprøven.

Anmeld

30. marts 2011

Rebecca55

Baby-støv skriver:

Jeg var til NF scanning idag. sindsyg nervøs over om bebs var okay....

Om der så ikk lå TO bebser og boksede, de var helt vildt aktive.....  

Risikotallet 1:7986 og hun fornemmede, den ene var dreng og hun kunne se de var enægget. Så nok begge drenge, men intet er helt sikkert....

Fordi de er enægget, skal jeg til 13 scanninger...

og tidlig misdannelse om 14 dage....

Var slet ikk forbedret på dette, da jeg ingen mave har fået endnu eller nogen i familien har tvillinger (hverken min eller kæresten)

billeder kommer senere

Enæggede kan kun være af samme køn... Så er der en dreng, så er den anden også en dreng. Ihvertfald det jeg har fået af vide, da mine er tre-æggede.

Men kæmpe stort tillykke, det er da bare så fedt...wiihiii

Anmeld

30. marts 2011

Chr-Hei

Baby-støv skriver:

Jeg var til NF scanning idag. sindsyg nervøs over om bebs var okay....

Om der så ikk lå TO bebser og boksede, de var helt vildt aktive.....  

Risikotallet 1:7986 og hun fornemmede, den ene var dreng og hun kunne se de var enægget. Så nok begge drenge, men intet er helt sikkert....

Fordi de er enægget, skal jeg til 13 scanninger...

og tidlig misdannelse om 14 dage....

Var slet ikk forbedret på dette, da jeg ingen mave har fået endnu eller nogen i familien har tvillinger (hverken min eller kæresten)

billeder kommer senere

Hold da op en overraskelse det må være.. Hvor vildt..

Men gud hvor fedt..

Tillykke med de to i maven som jo lyder til begge har det godt(:

Anmeld

30. marts 2011

Loa

Fedt!!!

Stort tillykke

Anmeld

30. marts 2011

twinny

maria_wt skriver:

Det fik jeg afvide da de fandt ud af at der var 2 sidst.. At den ikke kunne bruges for man vidste så ikke hvilken af børnene der havde tallet..

Til blodprøvetagning fik en tvillingemor også taget en helt anden end os andre.. 

okay, hun sagde til mig at en blodprøve var nok og risikotallet var det samme på begge.... De havde lige tykke væksesamlinger. men jeg ved faktisk ikk hvad de gjorde...  de havde begge næse ben og 40 % procent af baby med down syndrom har ikk næseben nu... Men hun sagde de begge var fine...

Anmeld

30. marts 2011

Mi

Stort stort tillykke. Det er altså dobbelt glæde at få tvillinger

www.stjerneleg.dk

Anmeld

30. marts 2011

Trine89

WOOW  sikke da en dejlig overraskelse

Stort tillykke med de to små bebser  

og Så må det også være dejligt at få en masse ekstra scanninger så man rigtig kan følge med i udviklingen

Endnu en gang Tillykke 

Anmeld

30. marts 2011

twinny

Rebecca55 skriver:

Enæggede kan kun være af samme køn... Så er der en dreng, så er den anden også en dreng. Ihvertfald det jeg har fået af vide, da mine er tre-æggede.

Men kæmpe stort tillykke, det er da bare så fedt...wiihiii

hihi det ved jeg godt... Men hun var ikk 100 på den hun så på var en dreng, da det kun var NF scanning...

Anmeld

30. marts 2011

Kay

nej hvor fantastisk!!!! stort tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.