Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Caroline86 skriver: WOW.... kæmpe stort tillykke Sikke en overraskelse! hihi... Glæd dig til alle scanningerne.. det er skøøønt at følge med i hvad der sker inde i mavsen Knus Caroline der selv blev scannet hver 4. uge
WOW.... kæmpe stort tillykke
Sikke en overraskelse! hihi...
Glæd dig til alle scanningerne.. det er skøøønt at følge med i hvad der sker inde i mavsen
Knus Caroline der selv blev scannet hver 4. uge
jaaa, glæder mig os... Men det er virkelig noget lige at synke...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Baby-støv skriver: Jeg var til NF scanning idag. sindsyg nervøs over om bebs var okay.... Om der så ikk lå TO bebser og boksede, de var helt vildt aktive..... Risikotallet 1:7986 og hun fornemmede, den ene var dreng og hun kunne se de var enægget. Så nok begge drenge, men intet er helt sikkert.... Fordi de er enægget, skal jeg til 13 scanninger... og tidlig misdannelse om 14 dage.... Var slet ikk forbedret på dette, da jeg ingen mave har fået endnu eller nogen i familien har tvillinger (hverken min eller kæresten) billeder kommer senere
Jeg var til NF scanning idag. sindsyg nervøs over om bebs var okay....
Om der så ikk lå TO bebser og boksede, de var helt vildt aktive.....
Risikotallet 1:7986 og hun fornemmede, den ene var dreng og hun kunne se de var enægget. Så nok begge drenge, men intet er helt sikkert....
Fordi de er enægget, skal jeg til 13 scanninger...
og tidlig misdannelse om 14 dage....
Var slet ikk forbedret på dette, da jeg ingen mave har fået endnu eller nogen i familien har tvillinger (hverken min eller kæresten)
billeder kommer senere
Nej hvor er du heldig!!!!!
Stort tillykke er meget jaloux på dig
Baby-støv skriver: jaaa, glæder mig os... Men det er virkelig noget lige at synke...
ja, selvfølgelig er det en ordentlig mundfuld
Men heldigvis en af de mundfulde man ikke har noget imod at tage
Ejjjjj hvor vildt!!! TILLYKKE!!!!
Tillykke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gud hvor er du heldig
Ej, tillykke. Hvor er det da bare fantastisk for jer.
ay Tillykke med de to dejlige bebser
WOW
det var da helt vildt altså .. ihh tillykke med det
Caroline86 skriver: ja, selvfølgelig er det en ordentlig mundfuld Men heldigvis en af de mundfulde man ikke har noget imod at tage
Nej det er skønt.... min kæreste var ligbleg i hovedet. hehe...
tak alle sammen.... dejlig nyhed på en kedelig onsdag morgen...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128