er jeg underlig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2011

Aves.

Anonym skriver:

Ja, jeg tror os det er har noget at gøre med min alder at familie og sådan synes det er underligt at jeg ikke vil have flere..

Tror også jeg ville få en fødsels depression af skulle føde igen, når jeg slet ikke vil

Jeg forstår ikke man har behov for at mene andre er underlige bare fordi de ikke vælger præcis det som de selv ville,....din familie er underlig eller i hvert fald meget lidt anerkendende og forstående...

Men vær du bare underlig i deres øjne...så kan du jo være tro mod dig selv imens...hop op og fald ned..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Jeg forstår ikke man har behov for at mene andre er underlige bare fordi de ikke vælger præcis det som de selv ville,....din familie er underlig eller i hvert fald meget lidt anerkendende og forstående...

Men vær du bare underlig i deres øjne...så kan du jo være tro mod dig selv imens...hop op og fald ned..

Tak

Anmeld

30. marts 2011

Aves.

Anonym skriver:

Tak

Så lidt da...

Og held og lykke...

Anmeld

30. marts 2011

Lunae

Anonym skriver:

jeg er 20, og barnet er 1 år..
men som jeg har skrevet til en anden, håber jeg på at jeg på et tidspunkt gerne vil have en bror/søster til vores barn, det bliver bar overhovedet ikke inden for det næste 2 år, for jeg føler slet ikke for det nu.. tror jeg vil vise min kæreste denne debat når han kommer hjem fra arbejde så han kan se præcis hvordan jeg har det...

ved godt jeg har mange år foran mig endnu, men føler bare ikke at jeg skal være mor til endnu et barn..

Du er 20 år og barnet er 1! Slap du helt af jeg er 24 og har en datter på knap 7 mdr! Jeg har altså heller ikke planer om flere børn lige foreløbig! Jeg ved dog, at jeg gerne vil have flere, men slet ikke nu! Måske om 2-3 år, men nu må vi se hvad fremtiden bringer

Du har jo også laaaang tid til at beslutte dig i! Principielt kan du jo få børn i 20-25 år mere, så du har go tid!

Det er en god ide at fortælle din kæreste om dine følelser og det kan han selvfølgelig acceptere, hvis han elsker dig og lillepigen! I skal ikke forhaste jer ud i noget, hvis det ikke er noget, som i begge ønsker - det kan han godt forstå, det er jeg sikker på

Anmeld

30. marts 2011

Lunae

Lunae skriver:

Du er 20 år og barnet er 1! Slap du helt af jeg er 24 og har en datter på knap 7 mdr! Jeg har altså heller ikke planer om flere børn lige foreløbig! Jeg ved dog, at jeg gerne vil have flere, men slet ikke nu! Måske om 2-3 år, men nu må vi se hvad fremtiden bringer

Du har jo også laaaang tid til at beslutte dig i! Principielt kan du jo få børn i 20-25 år mere, så du har go tid!

Det er en god ide at fortælle din kæreste om dine følelser og det kan han selvfølgelig acceptere, hvis han elsker dig og lillepigen! I skal ikke forhaste jer ud i noget, hvis det ikke er noget, som i begge ønsker - det kan han godt forstå, det er jeg sikker på

Hov, der antog jeg lige, at det var en pige i havde! Det ved jeg selvfølgelig ikke noget om

Anmeld

30. marts 2011

Anonym trådstarter

Lunae skriver:

Du har vist regnet ud hvem jeg er

men tak for svaret

Anmeld

30. marts 2011

Augusta11

Prøv at se på det sådan, at det egentlig er ret ligegyldigt, hvad andre mener om dig! Det er vel helt i orden, at de synes, at du er mærkelig - selv om de sådan set ikke kan tillade sig det. Ingen kan forvente, at andre skal være som dem. Hvis alle, der ikke er som en selv, er mærkelige, er der godt nok mange mærkelige mennesker i verden.

Nu bliver du jo også hovedpersonen i en graviditet - og barnet naturligvis - så selvfølgelig skal du ikke gøre det igen, når du ikke har lyst. Det kommer der ikke noget godt ud af. Måske er du bare særligt sensitiv og føler en graviditet helt anderledes, og så skal du med god samvittighed acceptere, at du ikke skal please andre på din bekostning.

Luk diskussionen. Sig at du ikke vil presses af familie og venner, og at de skal holde deres mening for sig selv. Du har ikke brug for, at de får dig til at føle dig mærkelig. Den eneste person, du skal forholde dig til, er din kæreste. Og når den ene af jer ikke vil, skal det selvfølgelig ikke være.

Måske får du lyst en anden gang, måske ikke. Der er mennesker, der vælger slet ikke at få børn. Din kæreste må være tilfreds med det, I har sammen nu, for det er allerede en stor gave i sig selv.

Styrke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.