er jeg underlig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.343 visninger
26 svar
0 synes godt om
30. marts 2011

Anonym trådstarter

sagen er den min kæreste gerne vil have et barn mere, ikke lige nu men han vil gerne snart igang igen, men når jeg tænker efter og mærker dybest inde, så vil jeg bare ikke have flere børn end det ene vi har nu, jeg havde en meget besværet graviditet, og jeg savner overhovedet ikke at være gravid, savner ikke at have et spædbarn, Jeg Synes det har været meget hårdt at blive mor, og fik os en efterfødsels reaktion/depression 8 mdr efter fødsel...

Jeg kan sagtens glæde mig over veninder og families graviditeter og sys andres børn er vildt søde, Jeg går bare ikke og tænker gid det var mig der var gravid...

Er jeg underlig?? - min Kæreste og familie synes at det er underligt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

Dittemor26

Selvfølgelig er du ikke underlig !! Det er jo sådan du har det, og vær stolt over du tør mærke efter og tilkendegive hvad du føler. Du skal ikke lade dig presse af nogen eller noget, følg dit hjerte.

Vi har selv en lille skøn gut på 16mdr, havde en nem graviditet og fødsel og han har været ganske nem at have med at gøre, men derfor er vi ikke sikre på vi skal have flere børn. Vi elsker vores søn højere end livet og vil give ham alt det bedste, men det kan man sagtens gøre uden at lave søskende til ham :-)

Op med humøret og stol på dig selv!

Anmeld

30. marts 2011

Aves.

Anonym skriver:

sagen er den min kæreste gerne vil have et barn mere, ikke lige nu men han vil gerne snart igang igen, men når jeg tænker efter og mærker dybest inde, så vil jeg bare ikke have flere børn end det ene vi har nu, jeg havde en meget besværet graviditet, og jeg savner overhovedet ikke at være gravid, savner ikke at have et spædbarn, Jeg Synes det har været meget hårdt at blive mor, og fik os en efterfødsels reaktion/depression 8 mdr efter fødsel...

Jeg kan sagtens glæde mig over veninder og families graviditeter og sys andres børn er vildt søde, Jeg går bare ikke og tænker gid det var mig der var gravid...

Underlig...jeg ville tænke du var mærkelig hvis du fik et barn bare fordi din kæreste ønsker et....

Anmeld

30. marts 2011

Anonym trådstarter

Dittemor26 skriver:

Selvfølgelig er du ikke underlig !! Det er jo sådan du har det, og vær stolt over du tør mærke efter og tilkendegive hvad du føler. Du skal ikke lade dig presse af nogen eller noget, følg dit hjerte.

Vi har selv en lille skøn gut på 16mdr, havde en nem graviditet og fødsel og han har været ganske nem at have med at gøre, men derfor er vi ikke sikre på vi skal have flere børn. Vi elsker vores søn højere end livet og vil give ham alt det bedste, men det kan man sagtens gøre uden at lave søskende til ham :-)

Op med humøret og stol på dig selv!

Mange tak jeg føler mig bare underlig, når familie og sådan bliver ved at sige til mig at det er underligt

Jeg Elsker også min datter, højere end noget andet, det har bare været alt for hårdt at blive mor for mig

Anmeld

30. marts 2011

Jetjen

Anonym skriver:

Jeg har selv haft det på samme måde, men nu hvor min datter er blevet et år tænker jeg alligevel at en mere vil jeg gerne have - mest for at hun skal have en bror eller søster.

Jeg havde endda en nem graviditet, men jeg må sige, jeg heller ikke savner det overhovedet. Synes det satte mange begrænsninger at være gravid. Fik også en efterfødselreaktion som dig og det er bare på pissehårdt. Men nok også svært for andre (som familie og venner) at sætte sig ind i, hvis de ikke selv har prøvet det.

Og så er det vel egentligt ligegyldigt hvad familien siger - du har det som du har det. Og du har jo også ret til at skifte mening senere (nu ved jeg jo ikke hvor gammelt dit barn er)

Anmeld

30. marts 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Underlig...jeg ville tænke du var mærkelig hvis du fik et barn bare fordi din kæreste ønsker et....

Ja, jeg tror os det er har noget at gøre med min alder at familie og sådan synes det er underligt at jeg ikke vil have flere..

Tror også jeg ville få en fødsels depression af skulle føde igen, når jeg slet ikke vil

Anmeld

30. marts 2011

Anonym trådstarter

Jetjen skriver:

Jeg har selv haft det på samme måde, men nu hvor min datter er blevet et år tænker jeg alligevel at en mere vil jeg gerne have - mest for at hun skal have en bror eller søster.

Jeg havde endda en nem graviditet, men jeg må sige, jeg heller ikke savner det overhovedet. Synes det satte mange begrænsninger at være gravid. Fik også en efterfødselreaktion som dig og det er bare på pissehårdt. Men nok også svært for andre (som familie og venner) at sætte sig ind i, hvis de ikke selv har prøvet det.

Og så er det vel egentligt ligegyldigt hvad familien siger - du har det som du har det. Og du har jo også ret til at skifte mening senere (nu ved jeg jo ikke hvor gammelt dit barn er)

mit barn er 1 år
Ja det kan selvfølgelig godt være om et år igen at jeg har ændret mening
sys bare det hele har været en kæmpe omvæltning

Anmeld

30. marts 2011

maria_wlt

Nej ordet underlig synes jeg godt nok ikke kan bruges.. Bare fordi du er kvinde så er det vel ikke selvfølge at du vil ha børn til din krop ikke vil mere..

Værre pjat i mine øre 

Anmeld

30. marts 2011

Dictes mor

Hvor gammelt er det barn du har nu? Min pige er 1 år nu, og jeg har det ligesom dig, jeg har slet ikke behov for flere børn, min mand vil gerne have et, og alle siger jo, at det ikke skal være for langt imellem søskende. Jeg håber, at jeg får lysten til flere børn, for jeg vil i princippet gerne have søskende til min pige, men har BARE ikke lyst til at være gravid og have baby igen. Så jeg kan klart følge dig, og må sige, som jeg også har sagt til min mand, at der kommer ikke flere, før jeg er helt klar til det.

Anmeld

30. marts 2011

Anonym trådstarter

maria_wt skriver:

Nej ordet underlig synes jeg godt nok ikke kan bruges.. Bare fordi du er kvinde så er det vel ikke selvfølge at du vil ha børn til din krop ikke vil mere..

Værre pjat i mine øre 

Tak er glad for der er nogen der kan se det fra min synspunkt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.