sagen er den min kæreste gerne vil have et barn mere, ikke lige nu men han vil gerne snart igang igen, men når jeg tænker efter og mærker dybest inde, så vil jeg bare ikke have flere børn end det ene vi har nu, jeg havde en meget besværet graviditet, og jeg savner overhovedet ikke at være gravid, savner ikke at have et spædbarn, Jeg Synes det har været meget hårdt at blive mor, og fik os en efterfødsels reaktion/depression 8 mdr efter fødsel...
Jeg kan sagtens glæde mig over veninder og families graviditeter og sys andres børn er vildt søde, Jeg går bare ikke og tænker gid det var mig der var gravid...
Er jeg underlig?? - min Kæreste og familie synes at det er underligt..
Du er da overhovedet ikke underlig! Hvis det er sådan du har det, så fred være med det! Der er da mange par, som bevidst vælger, at de kun vil have ét barn - det er jo op til en selv! Selvfølgelig er din kæreste og dig nødt til at sætte jer ned og få afstemt henholdsvis dine og hans forventninger til fremtiden, men mon ikke han kan respektere dine valg! Jeg synes bestemt ikke, at man skal gå på krompomis med det - hvis du ikke vil have flere børn, så kommer der nok ikke noget godt ud af at få flere lige nu!
Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor gammel du og dit barn er,men man kunne jo sagtens forestille sig, at du en gang i fremtiden ville få lyst til at få endnu et barn!
Du skal bare have tid og ro til at nyde dit barn og sÅ må i jo se, hvad fremtiden bringer
Anmeld