er jeg underlig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2011

Anonym trådstarter

Dictes mor skriver:

Hvor gammelt er det barn du har nu? Min pige er 1 år nu, og jeg har det ligesom dig, jeg har slet ikke behov for flere børn, min mand vil gerne have et, og alle siger jo, at det ikke skal være for langt imellem søskende. Jeg håber, at jeg får lysten til flere børn, for jeg vil i princippet gerne have søskende til min pige, men har BARE ikke lyst til at være gravid og have baby igen. Så jeg kan klart følge dig, og må sige, som jeg også har sagt til min mand, at der kommer ikke flere, før jeg er helt klar til det.

1 år ligesom dit
Jeg håber jo os at vi skal have et barn mere på et tidspunkt, så vores barn kan få en søster/bror, jeg føler bare ikke at jeg er klar overhovedet, tror os det min graviditet med barnet har gjort mig ræd for at næste skal blive sådan .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

Jetjen

Anonym skriver:

mit barn er 1 år
Ja det kan selvfølgelig godt være om et år igen at jeg har ændret mening
sys bare det hele har været en kæmpe omvæltning

Det er sørme en kæmpe omvæltning. Jeg var jo en af dem der naivt troede at mit liv ville fortsætte næsten uændret. Og det er pissehårdt at undvære den tid til en selv man før havde. Og muligheden for at handle impulsivt og som man har lyst til.

Og ændrer du mening er det fint men gør du ikke er det da ligeså rigtigt. Det vigtigste er du lytter til dig selv og ikke din familie og venner. Det er kun dig der ved nøjagtig hvordan du har det.

Anmeld

30. marts 2011

Dictes mor

Anonym skriver:

1 år ligesom dit
Jeg håber jo os at vi skal have et barn mere på et tidspunkt, så vores barn kan få en søster/bror, jeg føler bare ikke at jeg er klar overhovedet, tror os det min graviditet med barnet har gjort mig ræd for at næste skal blive sådan .

Og det er der da slet ikke noget at sige til. Hvis jeg, der havde en helt fin og normal graviditet og ingen depressioner bagefter, ikke har lysten, så er der da slet ikke noget at sige til, at du ikke har. Det er jeg da helt sikker på, at din mand også forstår. Der sker intet ved at vente nogle år endnu, de søskende skal nok få rigtig meget ud af hinanden alligevel. Jeg er sikker på at lysten nok skal komme hos os begge to, og hvis ikke den gør, så er det vel heller ikke den store ulykke vel, vi har jo begge to fået os et rigtig dejligt barn Det er jo let nok for manden at sige, at han gerne vil have et barn mere, han skal jo ikke slæbe rundt på det i maven

Anmeld

30. marts 2011

chael

Anonym skriver:

sagen er den min kæreste gerne vil have et barn mere, ikke lige nu men han vil gerne snart igang igen, men når jeg tænker efter og mærker dybest inde, så vil jeg bare ikke have flere børn end det ene vi har nu, jeg havde en meget besværet graviditet, og jeg savner overhovedet ikke at være gravid, savner ikke at have et spædbarn, Jeg Synes det har været meget hårdt at blive mor, og fik os en efterfødsels reaktion/depression 8 mdr efter fødsel...

Jeg kan sagtens glæde mig over veninder og families graviditeter og sys andres børn er vildt søde, Jeg går bare ikke og tænker gid det var mig der var gravid...

Er jeg underlig?? - min Kæreste og familie synes at det er underligt..

Nej du er ikke underlig!

Det er jo din krop. DOG synes jeg du også skal lytte til din kærestes ønske. Han har jo også en drøm om hans liv. Og så skal du overveje, at hvis han ikke kan få det med dig, så vil han måske have det med en anden. Det håber jeg så ikke han tænker sådan. Men bare du har det med i dine tanker.

Det behøver jo ikke være nu.

I kan jo aftale om ½ år, tager i snakken op igen evt.

Men du har jo den afgørende beslutning, da det jo er din krop og dine følelser der skal kunne klare sig igennem det

*Camilla 14+0

Anmeld

30. marts 2011

Anonym trådstarter

Dictes mor skriver:

Og det er der da slet ikke noget at sige til. Hvis jeg, der havde en helt fin og normal graviditet og ingen depressioner bagefter, ikke har lysten, så er der da slet ikke noget at sige til, at du ikke har. Det er jeg da helt sikker på, at din mand også forstår. Der sker intet ved at vente nogle år endnu, de søskende skal nok få rigtig meget ud af hinanden alligevel. Jeg er sikker på at lysten nok skal komme hos os begge to, og hvis ikke den gør, så er det vel heller ikke den store ulykke vel, vi har jo begge to fået os et rigtig dejligt barn Det er jo let nok for manden at sige, at han gerne vil have et barn mere, han skal jo ikke slæbe rundt på det i maven

Det har du faktisk ret i, altså det hele, Tak

Anmeld

30. marts 2011

Dictes mor

Anonym skriver:

Det har du faktisk ret i, altså det hele, Tak

Det er godt at høre, du skal i hvert fald ikke føle dig underlig, for det er du ikke. Så er jeg i hvert fald også, og så er du i det mindste ikke alene

Anmeld

30. marts 2011

Anonym trådstarter

chael skriver:

Nej du er ikke underlig!

Det er jo din krop. DOG synes jeg du også skal lytte til din kærestes ønske. Han har jo også en drøm om hans liv. Og så skal du overveje, at hvis han ikke kan få det med dig, så vil han måske have det med en anden. Det håber jeg så ikke han tænker sådan. Men bare du har det med i dine tanker.

Det behøver jo ikke være nu.

I kan jo aftale om ½ år, tager i snakken op igen evt.

Men du har jo den afgørende beslutning, da det jo er din krop og dine følelser der skal kunne klare sig igennem det

*Camilla 14+0

Har os sagt til ham vi kan tage snakken i efteråret igen, men tror ikke det er ændret til den tid, men nu ser vi

Ja ved godt at det kunne ske, men jeg tror det ikke, så var han smuttet

Anmeld

30. marts 2011

Lunae

sagen er den min kæreste gerne vil have et barn mere, ikke lige nu men han vil gerne snart igang igen, men når jeg tænker efter og mærker dybest inde, så vil jeg bare ikke have flere børn end det ene vi har nu, jeg havde en meget besværet graviditet, og jeg savner overhovedet ikke at være gravid, savner ikke at have et spædbarn, Jeg Synes det har været meget hårdt at blive mor, og fik os en efterfødsels reaktion/depression 8 mdr efter fødsel...

Jeg kan sagtens glæde mig over veninder og families graviditeter og sys andres børn er vildt søde, Jeg går bare ikke og tænker gid det var mig der var gravid...

Er jeg underlig?? - min Kæreste og familie synes at det er underligt..

Du er da overhovedet ikke underlig! Hvis det er sådan du har det, så fred være med det! Der er da mange par, som bevidst vælger, at de kun vil have ét barn - det er jo op til en selv! Selvfølgelig er din kæreste og dig nødt til at sætte jer ned og få afstemt henholdsvis dine og hans forventninger til fremtiden, men mon ikke han kan respektere dine valg! Jeg synes bestemt ikke, at man skal gå på krompomis med det - hvis du ikke vil have flere børn, så kommer der nok ikke noget godt ud af at få flere lige nu!

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor gammel du og dit barn er,men man kunne jo sagtens forestille sig, at du en gang i fremtiden ville få lyst til at få endnu et barn!

Du skal bare have tid og ro til at nyde dit barn og sÅ må i jo se, hvad fremtiden bringer

Anmeld

30. marts 2011

Ellim

Ej det syntes jeg BESTEMT ikke at du er.. Det er da nogle der SLET ikke vil have børn! Det er jo en meget personlig sag hvor mange børn man vil have..

Hold du bare ved din beslutning!! Kan jo også være at det ændre sig med tid, og hvis det ikke gør så er det jo også bare helt okay..

Anmeld

30. marts 2011

Anonym trådstarter

Lunae skriver:

Du er da overhovedet ikke underlig! Hvis det er sådan du har det, så fred være med det! Der er da mange par, som bevidst vælger, at de kun vil have ét barn - det er jo op til en selv! Selvfølgelig er din kæreste og dig nødt til at sætte jer ned og få afstemt henholdsvis dine og hans forventninger til fremtiden, men mon ikke han kan respektere dine valg! Jeg synes bestemt ikke, at man skal gå på krompomis med det - hvis du ikke vil have flere børn, så kommer der nok ikke noget godt ud af at få flere lige nu!

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor gammel du og dit barn er, men har en ide om hvem du er, men man kunne jo sagtens forestille sig, at du en gang i fremtiden ville få lyst til at få endnu et barn!

Du skal bare have tid og ro til at nyde dit barn og sÅ må i jo se, hvad fremtiden bringer

jeg er 20, og barnet er 1 år..
men som jeg har skrevet til en anden, håber jeg på at jeg på et tidspunkt gerne vil have en bror/søster til vores barn, det bliver bar overhovedet ikke inden for det næste 2 år, for jeg føler slet ikke for det nu.. tror jeg vil vise min kæreste denne debat når han kommer hjem fra arbejde så han kan se præcis hvordan jeg har det...

ved godt jeg har mange år foran mig endnu, men føler bare ikke at jeg skal være mor til endnu et barn..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.