For lækker til love.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2011

Dinna88

chael skriver:

Ha ha, enig, gad vide hvordan de ser ud en sødag morgen efter en bytur Eller når de ligger med influnza, så er de bare almindelige mennesker som os andre

*Camilla 14+0

Uh, for grim til love?

Jeg har det helt fin med at gå med make-up, jeg gør det selv når jeg skal noget og i hverdagene, men folk kan sgu godt genkende mig når de ser mig uden!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

Shibby

Dinna88 skriver:

Uh, for grim til love?

Jeg har det helt fin med at gå med make-up, jeg gør det selv når jeg skal noget og i hverdagene, men folk kan sgu godt genkende mig når de ser mig uden!!

Ha..Tror faktisk du har ret..Hvis man er van til at se et menneske der er total shinet op,soltannet i et spray on-center,det flotteste tøj ,makeup og håret sat-så får du dig et giga chok den dag du ser dem uden disse ting  

Anmeld

30. marts 2011

Loa

Syntes kvinderne er rigtig kønne, men mændene??? Noooooooo jeg kan overhovedet ikke se det lækre i dem....... Ej heller fatte hvor deres selvtillid kommer fra

Anmeld

30. marts 2011

Dinna88

Shibby skriver:

Ha..Tror faktisk du har ret..Hvis man er van til at se et menneske der er total shinet op,soltannet i et spray on-center,det flotteste tøj ,makeup og håret sat-så får du dig et giga chok den dag du ser dem uden disse ting  

Jep! Man bliver nok liiige forskrækket - men jeg tror aldrig det sker, med dem der er "for lækre" til love. De ville jo aldrig vise sig uden!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.