Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kloster skriver: Total griner..... Ja interessant at tænke på, hvilke målgruppe, programmet henvender sig til.... Det er nok de modne singler. Ja det tror jeg Gamle koner som du og jeg ved, hvad vi vil, står for og ved hvad vi vil bruge vores energi på
Total griner.....
Ja interessant at tænke på, hvilke målgruppe, programmet henvender sig til....
Det er nok de modne singler. Ja det tror jeg
Gamle koner som du og jeg ved, hvad vi vil, står for og ved hvad vi vil bruge vores energi på
Og vi tænder ikke på de der polerede solariebrune selvfede typer...been there, done that...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Eva. skriver: Og vi tænder ikke på de der polerede solariebrune selvfede typer...been there, done that...
Men nu er jeg jo også lykkelig gift og tiltrækkes ikke af denne slags type mænd. Må nok sige at jo ældre jeg er blevet, jo mindre betydning har udseenet. Det er charme, personlighed, glimt i øjet og intilligens (stave?) opgargelse, selvsyn, socialt osv.
Godt jeg er gift... Kun min egen mand kan leve op til dette
Kloster skriver: Men nu er jeg jo også lykkelig gift og tiltrækkes ikke af denne slags type mænd. Må nok sige at jo ældre jeg er blevet, jo mindre betydning har udseenet. Det er charme, personlighed, glimt i øjet og intilligens (stave?) opgargelse, selvsyn, socialt osv. Godt jeg er gift... Kun min egen mand kan leve op til dette
Altså...jeg har så bare ikek mødt en eneste af de der solariebrune pumpede typer der har haft det indhold jeg har tændt på....og så tiltrækker det mig bare ikke, det der look..indhold eller ej..så ville jeg ikek kontakte dem.
Men ok, nu har jeg så også mødt en gammel mand og det er bestemt hans indre jeg er helt vildt tændt på og facineret af..
kitty skriver: Har ikke set det. Jeg bliver allergisk bare af at se "reklamen"...
Har ikke set det. Jeg bliver allergisk bare af at se "reklamen"...
Jeg fik i den grad ondt i mine små fusser af at krumme tæer over Gustav ....... så ikke så meget af programmet igår, jeg kan simpelthen ikke forholde mig til mennesker der er SÅ selvfede, at KUN de selv er perfekte og uden fejl og mangler! Og de der overfladiske tjeklister for, hvordan deres partner SKAL se ud og ikke se ud, osv osv ..... IT MAKES ME SICK
Jeg er IKKE homofobisk - har boet sammen med en homoseksuel fyr.... men christ, Gustav giver mig jo TICKS af værste kaliber! Nogen der nåede at tælle hvor mange gange han fik sagt "skaaaatter" til sin veninde?
I øvrigt - minder programmet så ikke lidt om en kopi af singleliv??
Jeg synes programmet har et forkert navn - det burde hedde at man GØR sig for lækkert til love!Gad vide hvordan de mennesker ser ud uden farvet hår der er sat, uden make-up, i et par bukser og en t-shirt der ikke nøevendigvis sidder stramt og UDEN selvbruner/sol - sådan ser mange af os jo ud, og DET synes jeg er lækkert. Jeg synes at det er SÅ klamt at man ikke kan være naturligt og synes man er lækker - og jeg synes de i programmet er klamme at se på. Virkelig.
Dinna88 skriver: Jeg synes programmet har et forkert navn - det burde hedde at man GØR sig for lækkert til love!Gad vide hvordan de mennesker ser ud uden farvet hår der er sat, uden make-up, i et par bukser og en t-shirt der ikke nøevendigvis sidder stramt og UDEN selvbruner/sol - sådan ser mange af os jo ud, og DET synes jeg er lækkert. Jeg synes at det er SÅ klamt at man ikke kan være naturligt og synes man er lækker - og jeg synes de i programmet er klamme at se på. Virkelig.
Kloster skriver: Hej. Nu har jeg set det 2 gange og jeg undres lidt ved min egen smag, for jeg synes ikke de mænd er sååå lækre. I min smag virker de ret frastødende. Men nu er min mand nok også bare lidt modsat af dem. Måske jeg slet ikke tænder på den slags mænd, som lige er med i dette program. Til gengæld synes jeg hende Christinas hår er vild flot og den anden kvinde fra Kolding har et rigtig flot ansigt. Hvad mener I? ER det for lækker til loooove ell er det bare en opblæst reklame som Amalie's verden...
Hej.
Nu har jeg set det 2 gange og jeg undres lidt ved min egen smag, for jeg synes ikke de mænd er sååå lækre. I min smag virker de ret frastødende. Men nu er min mand nok også bare lidt modsat af dem. Måske jeg slet ikke tænder på den slags mænd, som lige er med i dette program.
Til gengæld synes jeg hende Christinas hår er vild flot og den anden kvinde fra Kolding har et rigtig flot ansigt.
Hvad mener I? ER det for lækker til loooove ell er det bare en opblæst reklame som Amalie's verden...
LOL, jeg havde aldrig hørt om det (Vi har ikke tv3) Men blev altså lige nødt til at se traileren. For satan det er SÅ tragi-komisk! Tror at hele tv3 står bagved kulisserne og griner deres røv i laser - håber i hvert fald ikke, at de mener det seriøst, at dette skulle være deres bedste bud på underholdning!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128