For lækker til love.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.867 visninger
23 svar
0 synes godt om
30. marts 2011

Kloster

Hej.

Nu har jeg set det 2 gange og jeg undres lidt ved min egen smag, for jeg synes ikke de mænd er sååå lækre. I min smag virker de ret frastødende. Men nu er min mand nok også bare lidt modsat af dem. Måske jeg slet ikke tænder på den slags mænd, som lige er med i dette program.

Til gengæld synes jeg hende Christinas hår er vild flot  og den anden kvinde fra Kolding har et rigtig flot ansigt.

Hvad mener I? ER det for lækker til loooove ell er det bare en opblæst reklame som Amalie's verden...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

Tanja84

Tænkte præcis det samme som dig i går, da jeg så det for første gang.

Bla. nævner ham Ciano sine flotte blå øjne HELE TIDEN, og jeg synes bestemt ikke han har flotte blå øjne, men nærmere  kedelige blå/grå øjne

Hende fra Kolding synes jeg til gengæld ligesom du, har et RIGTIG kønt ansigt.

Men for lækker til love - NEJ

For pinlig til lover - JA

Anmeld

30. marts 2011

sarahb

Ej det er da for opblæst.
Ciano er da dum som en dør og jo jeg synes han har super lækkert hår, men hele sammenhængen i hans ansigt ser sådan lidt ondt ud og slet ikke lækker.
Hende fra kolding er da så almindelig som man kan være, blå øjne og masser af make up. Ikke noget specielt.
Gustav ja han er one of a kind og han er da underholdning på den helt platte måde.
Anders (the rich guy) Føj
Og hende med det store hår har mega lækkert hår og en fed stil, men det er også det.

Anmeld

30. marts 2011

henh01

Det er totalt spild af penge.. Sikke overfladiske mennesker.

Anmeld

30. marts 2011

otlitrom

Har ikke set det. Jeg bliver allergisk bare af at se "reklamen"...

Anmeld

30. marts 2011

NoName

kitty skriver:

Har ikke set det. Jeg bliver allergisk bare af at se "reklamen"...

ditto

Anmeld

30. marts 2011

Nadia&Daniel

Min mand spillede fodboldkamp mod Ciano forleden - programmet blev også nævnt et par gange (altid godt at psygg - stave - modstanden lidt) - og tænkt, Ciano er ven med Carlos fra Paradis.. Godt par 

Camillia er en vild flot pige - og lækker hårfarve

Gustav er bare nej nej nej..

Anders har jeg gået i byen med, da jeg boede i Århus - han er som han plejer..

Anmeld

30. marts 2011

Aves.

Kloster skriver:

Hej.

Nu har jeg set det 2 gange og jeg undres lidt ved min egen smag, for jeg synes ikke de mænd er sååå lækre. I min smag virker de ret frastødende. Men nu er min mand nok også bare lidt modsat af dem. Måske jeg slet ikke tænder på den slags mænd, som lige er med i dette program.

Til gengæld synes jeg hende Christinas hår er vild flot  og den anden kvinde fra Kolding har et rigtig flot ansigt.

Hvad mener I? ER det for lækker til loooove ell er det bare en opblæst reklame som Amalie's verden...

Hvor gamle er de og hvilken type seere mon de henvender sig til..tror måske ikke det er til de gamle koner som dig og mig...eller?

Har ikke set det, kun omtale...tror hellere jeg ville bruge aftenen på at pille fnuller ud af navlen..

Anmeld

30. marts 2011

TheLittleOne

Jeg tænker mest - det er et godt grin. Min kæreste og jeg så lidt af første afsnit - vi grinte bare lidt af dem.

Tænker lidt at virkeligheden nok går op for dem en dag. . . .  .

Anmeld

30. marts 2011

Kloster

Eva. skriver:

Hvor gamle er de og hvilken type seere mon de henvender sig til..tror måske ikke det er til de gamle koner som dig og mig...eller?

Har ikke set det, kun omtale...tror hellere jeg ville bruge aftenen på at pille fnuller ud af navlen..

Total griner.....

Ja interessant at tænke på, hvilke målgruppe, programmet henvender sig til....

Det er nok de modne singler. Ja det tror jeg

Gamle koner som du og jeg ved, hvad vi vil, står for og ved hvad vi vil bruge vores energi på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.