Har i set Ida-Amalies nye video? :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2011

Vial

Rosa skriver:

Vi bruger ikke nøgler herhjemme - vi banker en hemmelig kode i stedet so I wouldn't know  - men nu håber jeg lidt at dine unger ikke bliver nøglebørn  

Ihhwww, tror det vil læne sig op af en indberetning.. men okay, det vil tage fokus fra, at de ER nøglebørn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

mor_sabina

KaMa skriver:

Ihhwww, tror det vil læne sig op af en indberetning.. men okay, det vil tage fokus fra, at de ER nøglebørn

I er sjove

Anmeld

30. marts 2011

twinny

min øre bløder, av av.... Ej, det er forfærdeligt. hvad folk ikk gør for at få opmærksomhed idag....  også kunne hun da slet ikk gå i de hæle der...

Anmeld

30. marts 2011

Barbamama

Der var en ting der poppede op i mit hoved MANGE gange i den video: Hold kæft hvor er det bare discount-agtigt!!!

Anmeld

30. marts 2011

Kløver

http://www.bt.dk/kendte/her-er-ida-amalies-noegen-musikvideo

Jeg synes den er vildt stødende :s Hvad synes i ? Desuden synes jeg altså ikke hun kan synge ! :s

Videoen synes jeg slet ikke om, den er alt alt for meget, og direkte klam  Desuden synes jeg ikke så godt om hverken sangen eller hendes stemme

aner så heller ikke hvem hun er

Anmeld

30. marts 2011

LenaJohansen

hvor er hun dog klam....!

Anmeld

30. marts 2011

JustAnotherName

Hverken musik eller sang siger mig noget.
Det var en meget ligegyldig og meningsløs oplevelse.

Og videoen væmmede mig 

Anmeld

30. marts 2011

Chillien

Har ikke læst alle kommentarer..

Ved nu ikk om jeg sys det er mere vulgært end meget andet ma kan finde rundt omkring.. Lad da pigebarnet vise nogle bryster og vise at hun sys det er fedt med blod og vold, hun har tydeligvis brug for det...

Men gå i høje hæle - det kan hun altså ikke!!

Anmeld

30. marts 2011

FamilenStorm

Synes det er sørgeligt at man føler man har behov for at udstille sig selv på den måde...

Anmeld

30. marts 2011

JustAnotherName

Chillien skriver:

Har ikke læst alle kommentarer..

Ved nu ikk om jeg sys det er mere vulgært end meget andet ma kan finde rundt omkring.. Lad da pigebarnet vise nogle bryster og vise at hun sys det er fedt med blod og vold, hun har tydeligvis brug for det...

Men gå i høje hæle - det kan hun altså ikke!!

Hahahaha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.