Har i set Ida-Amalies nye video? :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.588 visninger
99 svar
0 synes godt om
30. marts 2011

SD21

http://www.bt.dk/kendte/her-er-ida-amalies-noegen-musikvideo

Jeg synes den er vildt stødende :s Hvad synes i ? Desuden synes jeg altså ikke hun kan synge ! :s

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

Maddox

Øhhhmm ja, den video er ret vulgær!

Pigen har ihvertfald et tydeligt behov for at vise sig frem, og må da også indrømme at hun har kroppen til det, meeeen...

Sangen vil jeg nærmest slet ikke kommentere.. Men det er da ihvertfald en, man hurtigt kan lære teksten til

Anmeld

30. marts 2011

Simon's moar <3

Synes sku det/hun er ulækkert!

Sangen skal jo også være nem at huske, eftersom det er hender der ska synge det. Efter at ha set hende i Paradise, lyder det ikke ligefrem til, at hun har meget mellem ørerne at huske med!

Sorry, håber ikk der er nogle der bliver fornærmet, kan bare ikk lide hende!

Anmeld

30. marts 2011

SD21

Solajma skriver:

Øhhhmm ja, den video er ret vulgær!

Pigen har ihvertfald et tydeligt behov for at vise sig frem, og må da også indrømme at hun har kroppen til det, meeeen...

Sangen vil jeg nærmest slet ikke kommentere.. Men det er da ihvertfald en, man hurtigt kan lære teksten til

Ja, lige præcis. Synes efterhånden at dem der er med i paradise nærmest er desperate efter at blive kendt !

Ja, man kan hurtigt lære teksten, men jeg ville altså gerne høre hende synge uden at de forvrænger hendes stemme så meget !

Anmeld

30. marts 2011

SD21

Simon's moar <3 skriver:

Synes sku det/hun er ulækkert!

Sangen skal jo også være nem at huske, eftersom det er hender der ska synge det. Efter at ha set hende i Paradise, lyder det ikke ligefrem til, at hun har meget mellem ørerne at huske med!

Sorry, håber ikk der er nogle der bliver fornærmet, kan bare ikk lide hende!

Haha. Jeg er helt enig ! Så lige et interview med hende på BT's hjemmeside og der vil hun ikk synge ! - Selvom hun sidder og siger at hun synger rigtig godt i virkeligheden !

Anmeld

30. marts 2011

Simon's moar <3

SD21 skriver:

Haha. Jeg er helt enig ! Så lige et interview med hende på BT's hjemmeside og der vil hun ikk synge ! - Selvom hun sidder og siger at hun synger rigtig godt i virkeligheden !

Ja præcis!  
Har også set det, hun ligner jo en der er total forvirret over det han spørger om..

Kom så lige til at tænke på, hvem er dummest - Amailie eller Ida Amalie??

Anmeld

30. marts 2011

wamse

Synes videoen er vammel og unødvendig 

Anmeld

30. marts 2011

E.J.mor.

hej.

har li set den,hold på hvor hun synger dårligt.

og man opføre sig ik sådan i en video,hun vil ha så meget opmærksomhed,hun er forfærdelig.det er min mening.

Anmeld

30. marts 2011

Tvillingemor80

Wow den er godt nok langt ude.. Ville være flov hvis det var min datter

Synes desuden slet ikke det er sexet, hun ligner jo en lille pige på den måde hun går i de alt for høje sko Tænker mere hun skulle ta sin "mors" tøj af - det ligner sku noget hun har nuppet i mors skab !

Synes det er trist at hun føler der skal så meget nøgenhed til for at folk gider hører hende synge, trist måde at få bekræftelse på ..

Anmeld

30. marts 2011

NoName

wamse skriver:

Synes videoen er vammel og unødvendig 

Enig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.