Har i set Ida-Amalies nye video? :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2011

SD21

Shibby skriver:

Ville vildt gerne høre samme antal mænd som kvinder her på baby.dk svare på det med videoen..hehe

Jeg syntes stadig selve videoen er fed. Okay,hun kan ikke gå i de der sko,men prøv lige selv at film jerselv gå i den slags og lig dem online Okay,hun synger ikke vildt godt,men det ændre stadig ikk at videoen er fed nok. Bare ærgeligt at teksten ikke passede til videoen

Jeg synes absolut ikke videoen er fed - jeg synes faktisk helt ærligt at den er frastødende ! Jeg kan virkelig overhovedet ikke se noget fedt i den - også fordi det slet ikke giver nogen mening mht. sangen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2011

Pige2009

SD21 skriver:

http://www.bt.dk/kendte/her-er-ida-amalies-noegen-musikvideo

Jeg synes den er vildt stødende :s Hvad synes i ? Desuden synes jeg altså ikke hun kan synge ! :s

Jeg spørger nok enormt dumt, men hvem er Ida Amalie?

Anmeld

31. marts 2011

slettet_7530

http://www.bt.dk/kendte/her-er-ida-amalies-noegen-musikvideo

Jeg synes den er vildt stødende :s Hvad synes i ? Desuden synes jeg altså ikke hun kan synge ! :s

For det første så kan jeg ikke snuppe piger der går i stiletter der rent faktisk ikke kan gå I dem 2 så synes jeg virkelig det er frastødende at hun sidder og smører sin krop ind i "blod" shit hendes forældre må være superstolte (NOT)

Trist hun ikke har andet at byde på som 19-årige

Anmeld

31. marts 2011

SD21

Baagøe skriver:

Jeg spørger nok enormt dumt, men hvem er Ida Amalie?

Hun er fra Paradise hotel

Anmeld

31. marts 2011

Henriette1973

wamse skriver:

Synes videoen er vammel og unødvendig 

Anmeld

31. marts 2011

tazz

Shibby skriver:

Jeg syntes stadig selve videoen er fed. Okay,hun kan ikke gå i de der sko,men prøv lige selv at film jerselv gå i den slags og lig dem online Okay,hun synger ikke vildt godt,men det ændre stadig ikk at videoen er fed nok. Bare ærgeligt at teksten ikke passede til videoen

Hvis man insisterer på, at bruge sådanne sko til en musikvideo, så kan man i det mindste lære at gå i dem lige meget hvad. Een ting er, om andre kan gå i dem, de prøver ikke at se sexede ud i en musik video. Og jeg tror også, at det er anken i denne debat. Hun kunne sagtens se møghamrende sexet ud, men fordi hun ikke kan gå i skoene og ikke har brugt et par timer på danse træning, så der det bare amatøragtigt og komisk ud, næsten som om hun kommer gadagunrende hen over asfalten. Det er venstrehånds arbejde og virker egentlig som en fornærmelse overfor os seere, at hun ikke engang gider prøve, men bare vil have berømmelsen og pengene.

Jeg lægger sq gerne en video ud med mig i de hæle, går normalt i nogle der er en tand højere  så det skulle ikke være et problem

Musikken skal nok blive brugt på diskotekerne. Det er et velkendt beat som får gang i dansegulvet. Håber bare ikke, at man også skal lægge trommehinde til hendes stemme

Anmeld

31. marts 2011

Simon's moar <3

Aprilmor11 skriver:

Hihihi lige mine ord .. Alt drejer sig om hende .. Alt .. Også i " Amalie's verden " Alt skal være som hun siger, og det bliver det da vidst også :s

Har på en måde lidt ondt af hende, så overvejder at give hende noget af min hjerne så hun har lidt som fungere deroppe :p

Ja, det er simpelthen for meget!
Det kan godt være, at jeg ikk er den klogeste, men jeg er fandme glad for at jeg ikk er lige så dum som dem!!

Anmeld

31. marts 2011

lucas<3

Davidsen87 skriver:

NEJ NEJ NEJ. Og så kan hun da bare slet ik gå i de sko

det tænkte jeg os.

Anmeld

31. marts 2011

Aprilmor11

Simon's moar <3 skriver:

Ja, det er simpelthen for meget!
Det kan godt være, at jeg ikk er den klogeste, men jeg er fandme glad for at jeg ikk er lige så dum som dem!!

Kan slet ikke være mere enig

Anmeld

1. april 2011

Pige2009

SD21 skriver:

Hun er fra Paradise hotel

Oki doki

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.