Shibby skriver:
Jeg syntes stadig selve videoen er fed. Okay,hun kan ikke gå i de der sko,men prøv lige selv at film jerselv gå i den slags og lig dem online
Okay,hun synger ikke vildt godt,men det ændre stadig ikk at videoen er fed nok. Bare ærgeligt at teksten ikke passede til videoen 
Hvis man insisterer på, at bruge sådanne sko til en musikvideo, så kan man i det mindste lære at gå i dem lige meget hvad. Een ting er, om andre kan gå i dem, de prøver ikke at se sexede ud i en musik video. Og jeg tror også, at det er anken i denne debat. Hun kunne sagtens se møghamrende sexet ud, men fordi hun ikke kan gå i skoene og ikke har brugt et par timer på danse træning, så der det bare amatøragtigt og komisk ud, næsten som om hun kommer gadagunrende hen over asfalten. Det er venstrehånds arbejde og virker egentlig som en fornærmelse overfor os seere, at hun ikke engang gider prøve, men bare vil have berømmelsen og pengene.
Jeg lægger sq gerne en video ud med mig i de hæle, går normalt i nogle der er en tand højere
så det skulle ikke være et problem
Musikken skal nok blive brugt på diskotekerne. Det er et velkendt beat som får gang i dansegulvet. Håber bare ikke, at man også skal lægge trommehinde til hendes stemme 
Anmeld