Har i set Ida-Amalies nye video? :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2011

Anitta Kristiansen

synes det er klamt, og hun har vist brug for opmærksomhed. og synes ikke engang hun har kroppen til det. hun ligner en på 13-14 som ja leger med mors tøj. synes det er utroligt hun udstiller sig sådan. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

Aves.

SD21 skriver:

http://www.bt.dk/kendte/her-er-ida-amalies-noegen-musikvideo

Jeg synes den er vildt stødende :s Hvad synes i ? Desuden synes jeg altså ikke hun kan synge ! :s

Åhh...jeg tror ikke hun har det så let...hun virker som om hun har rigtig meget brug for opmærksomhed...jeg får sgu lidt ondt af hende..gad vide hvad hun kommer af...?

Anmeld

30. marts 2011

Lise 26

jeg synes faktisk det er lidt ulækkert. nej hun kan ikke synge og så synes jeg hun er billig at se på

Anmeld

30. marts 2011

signe.

ork jøsses man.. hvorfor skal alle dem der har været med i paradise lige pludselig til at have en sangkarriere..  jeg synger ikke videre godt, men tror da også jeg vil smide noget kluns og gøre mig til grin og lave lidt musik

og for noget helt andet.. der i starten hvor hun går ind i det der værksted eller hvad det er, der vralter hun sku da som en and i de stiletter! dem kan hun da bare slet ikke gå i rigtigt.. suk suk suk..

Anmeld

30. marts 2011

maria_wlt

Hun er bare en stakkel.. Der er ingen hjemme oveni for at sige det mildt..

Anmeld

30. marts 2011

Shibby

Jeg elsker hendes video!

Havde set det komme at hvis den pige skulle lave noget ville det være i den her dur. Virkelig fede scener med både det flotte sexede tøj,drabet på manden og måden hun smurte sig ind i hans blod på en sexet måde bagefter, det var sgu en fed video

Meeen...Stemmen lød nederen og teksten havde intet med videoen at gøre  MEN scenerne var mega fede

Anmeld

30. marts 2011

Davidsen87

NEJ NEJ NEJ. Og så kan hun da bare slet ik gå i de sko

Anmeld

30. marts 2011

Dictes mor

Hvorfor, hvorfor, hvorfor tænker jeg bare, hvorfor skal hun være nøgen og smørre sig ind i blod, det er da direkte ulækkert! Og hvem er hun egentlig, jeg har aldrig hørt om hende før.

Anmeld

30. marts 2011

Mor til Mike

Synes nu den er ret fed.. og sex sælger, så hvorfor ikke..

Det da i hvert fald en jeg godt kunne finde på at høre i bilen en sommerdag!

Anmeld

30. marts 2011

Benjamins'mor

Helt enig, den er bare ekstremt dårlig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.