Alene - og forvirret ?? Hjælp..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.533 visninger
38 svar
0 synes godt om
29. marts 2011

Anonym trådstarter

Hej piger .. 

Ja, nu er vi officielt ikke sammen mere og vi er stadig venner, men han siger at han vil have vores datter en hel dag, og han siger at han snart vil have hende en HEL weekend  
Åhh Guuud.. Hvad i alverden gør jeg i denne her situation?!
hvornår kan hun komme på weekend hos sin far, og hvordan og hvorledes.. ?? Er helt tom.. Det gør så ondt!!!!!! ARGH..

Sorry, det skulle lige ud.. :/

Det skal lige siges at vores datter er 5½ mdr 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

An&Jo

hvis du går i SF og får fastlagt samvær så vil han kun få lov til at se hende et par timer af gangen hjemme hos dig.. en hel weekend vil slet ikke komme på tale endnu.. min dreng er næsten 1 år og han ser kun sin far et par timer en gang om ugen.. sf sagde at en weekend ikke ville komme på tale før han var 2-3 år

Anmeld

29. marts 2011

Anonym trådstarter

mortilj skriver:

hvis du går i SF og får fastlagt samvær så vil han kun få lov til at se hende et par timer af gangen hjemme hos dig.. en hel weekend vil slet ikke komme på tale endnu.. min dreng er næsten 1 år og han ser kun sin far et par timer en gang om ugen.. sf sagde at en weekend ikke ville komme på tale før han var 2-3 år

Ja, men problemet er at vi gerne vil undgå ST, retten og alt det der gejl.. Men hvordan kan jeg sige til ham, at han ikke skal have hende en hel dag, flere gange om ugen, og at han ikke skal have hende til overnatning allerede nu?! 

Jeg sagde til ham at jeg ikke ville have hun skulle på weekend, eller overnatning nu her mens hun er så lille, og så siger han ''det skal du da ikke bestemme, hun er jo også min datter og hun skal jo vænne sig til det'' :s

Og her forleden (Vi bor hos min mor) der kom han hjem for at se hende og da han kommer ind (hun plejer ALTID at smile, og sprælle når hun ser ham) smiler hun ikke engang, og kigger hurtigt op, og ned på sin onkel igen!?? 

Anmeld

30. marts 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:

Ja, men problemet er at vi gerne vil undgå ST, retten og alt det der gejl.. Men hvordan kan jeg sige til ham, at han ikke skal have hende en hel dag, flere gange om ugen, og at han ikke skal have hende til overnatning allerede nu?! 

Jeg sagde til ham at jeg ikke ville have hun skulle på weekend, eller overnatning nu her mens hun er så lille, og så siger han ''det skal du da ikke bestemme, hun er jo også min datter og hun skal jo vænne sig til det'' :s

Og her forleden (Vi bor hos min mor) der kom han hjem for at se hende og da han kommer ind (hun plejer ALTID at smile, og sprælle når hun ser ham) smiler hun ikke engang, og kigger hurtigt op, og ned på sin onkel igen!?? 

Hvis han ikke vil samarbejde bliver du jo nød til at gå til statsamtet. Hun skal ikke overnatte hos ham en hel weekend før hun er to. 

Anmeld

30. marts 2011

PsychedeliC

Det er ALT for tidlige at baby skal undvære sin mor i flere dage. Så heller finde en ordning hvor du også er til stede 

Anmeld

30. marts 2011

DLM

det vil absolut ikke kunne lade sig gøre før hun er ældre, hun er stadig bundet til dig og kan ikke være væk fra dig en hel weekend. Det må han kunne forstå ellers må du jo tage den med statsamtet.

Anmeld

30. marts 2011

skøjte-prinsessen

Anonym skriver:

Hej piger .. 

Ja, nu er vi officielt ikke sammen mere og vi er stadig venner, men han siger at han vil have vores datter en hel dag, og han siger at han snart vil have hende en HEL weekend  
hvornår kan hun komme på weekend hos sin far, og hvordan og hvorledes.. ?? Er helt tom.. Det gør så ondt!!!!!! ARGH..

jeg fik af vide det først er når hun ikke får bryst mere... så længe hun får bryst kan han ikke have hende... men hvis i er venner så kan i jo finde en løsning...

er ked af i ikke er sammen mere...

Anmeld

30. marts 2011

skøjte-prinsessen

Anonym skriver:

wow min eks sagde at han ville have hans datter hver anden weekend fra den dag hun blev født og sådan var det bare... så måtte jeg fortælle ham det aldrig ville ske før hun var ældre... men han sagde bare at det ikke var mit valgt og han skulle nok få hende... mænd forstår bare ikke at babyen er afhængig af sin mor... jeg blev sgu flov over ham da han sagde at han ville have hende fra den dag hun blev født... dog har det ændret sig igen nu, for nu vil han ikke have noget med os at gøre overhoved og vil aldrig se sin datter

Anmeld

30. marts 2011

sophiemy

Anonym skriver:

Hej piger .. 

Har ikke læst de andre svar, men jeg antager næsten at der er nogen der har svaret det samme som mig - nemlig lad alt samvær gå igennem statsforvaltningen. Der er nogle der er så bange for statsforvaltningen kommer ind over deres samværssager - men det er professionelle folk, der kun vil det bedste for børnene. De ville aldrig gå med på det som din eks siger (idet jeres barn er så lille).

Jeg er simpelthen så træt at de mænd, der bare slynger noget ud og så regner med at det er SANDHEDEN. Du skal ikke lade ham overtale dig til noget, der ikke virker rigtigt for jeres barn. Bed ham søge samvær gennem statsforvaltningen, så er jeres barn sikret

Anmeld

30. marts 2011

Anonym trådstarter

TAK FOR ALLE JERES SVAR!

Jeg gider bare ikke blive uvenner med ham?? 
Og ligenu er det simpelthen så hårdt, at jeg er så tæt på at gå helt ned med flaget. Det troede jeg aldrig jeg skulle nå, men er nået dertil. Og Gud hvor gør det ondt! Har en betonklods i min mave hele tiden, en underlig smerte giver den inde i min mave og hjerte! Jeg kan ikke spise, jeg kan ikke sove..

De siger der er mening med livet, men der kan skuda ikke være mening med denne galskab  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.