Jer der har drenge (underligt spørgsmål)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

Corn

Det har jeg slet ikke oplevet med mine tre drenge... Der har ikke siddet noget overhovedet, så jeg vasker dem bare af med vand og klud hver dag, og så karbad 1-2 gange om ugen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

Faith

Puslingen skriver:

Har heller ikke observeret noget på min søn

Hmm. Det er ikke sikkert alle drenge danner lige meget af det dersens snask... Synes ellers jeg er ret grundig når jeg bader dem men synes altid der sidder noget

Anmeld

29. marts 2011

jannebjerre

Man må ALDRIG trække foruden tilbage!!!!!!!

Anmeld

29. marts 2011

Faith

Macaab skriver:

Det har jeg slet ikke oplevet med mine tre drenge... Der har ikke siddet noget overhovedet, så jeg vasker dem bare af med vand og klud hver dag, og så karbad 1-2 gange om ugen

Nøjagtig det samme jeg gør. Troede måske det var fordi jeg ikke kommer dem i bad hyppigt nok (1-2 gange i ugen). Men det gør du jo osse.... Vasker dem flere gange om dagen forneden med en våd klud.

Anmeld

29. marts 2011

Faith

jannebjerre skriver:

Man må ALDRIG trække foruden tilbage!!!!!!!

Nej lige præcis.... Osse hvad jeg har lært.

Anmeld

29. marts 2011

Janni.

tak for denne tråd, jeg blev mor til en dreng for 16 dage siden og har selv tænkt tanken. jeg havde faktisk planlagt at spørge vores sundhedsplejerske ad næste gang hun kommer på besøg. det gør hun d. 5 april. 

Anmeld

29. marts 2011

Corn

smillaluna skriver:

Nøjagtig det samme jeg gør. Troede måske det var fordi jeg ikke kommer dem i bad hyppigt nok (1-2 gange i ugen). Men det gør du jo osse.... Vasker dem flere gange om dagen forneden med en våd klud.

har det hele tiden været sådan???? Tænker om det kan være noget hormonelt...

Anmeld

29. marts 2011

Faith

Buito skriver:

tak for denne tråd, jeg blev mor til en dreng for 16 dage siden og har selv tænkt tanken. jeg havde faktisk planlagt at spørge vores sundhedsplejerske ad næste gang hun kommer på besøg. det gør hun d. 5 april. 

Anmeld

29. marts 2011

Faith

Macaab skriver:

har det hele tiden været sådan???? Tænker om det kan være noget hormonelt...

Ja det synes jeg det har.... Må nok hellere spørge SP eller lægen om det er normalt.

Anmeld

29. marts 2011

Corn

smillaluna skriver:

Ja det synes jeg det har.... Må nok hellere spørge SP eller lægen om det er normalt.

Tror det er meget normalt. Men det kan jo være de har tricket der løser problemet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.