Jer der har drenge (underligt spørgsmål)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.088 visninger
25 svar
0 synes godt om
29. marts 2011

Faith

Hej piger!

Håber i kan hjælpe mig.

Det handler om hygiejne af drenges nedre dele. Man må jo ikke trække små drenges forhud tilbage. Men der danner sig jo noget snask derinde som kan være ret ildelugtende. Hvordan får i det væk? Eller lader i det bare sidde? Jeg synes det er ret ulækkert og vil helst have det væk (man er vel sygeplejerske), men når man ikke må trække forhuden tilbage, kan man jo ikke komme til at fjerne det

Ved godt det er et sært spørgsmål. Håber i vil bære over med mig og svare

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

Mikkel's mor <3

smillaluna skriver:

Hej piger!

Håber i kan hjælpe mig.

Det handler om hygiejne af drenges nedre dele. Man må jo ikke trække små drenges forhud tilbage. Men der danner sig jo noget snask derinde som kan være ret ildelugtende. Hvordan får i det væk? Eller lader i det bare sidde? Jeg synes det er ret ulækkert og vil helst have det væk (man er vel sygeplejerske), men når man ikke må trække forhuden tilbage, kan man jo ikke komme til at fjerne det

Ved godt det er et sært spørgsmål. Håber i vil bære over med mig og svare

Har faktisk godt selv tænkt over det..
Men efter min søn er begyndt at bade hver dag er det faktisk ikke så slemt

Anmeld

29. marts 2011

hekran

Hejsa!

Mor til to drenge her! Jeg havde jo også kun hørt, at man ikke måtte trække forhuden tilbage, så det gjorde jeg ikke. Indtil den dag, min ælste søn fik forhudsbetændelse! Vi var hos lægen og fik noget pencillin og der fik vi også en lille sprøjte, så vi kunne skylle tissemanden, når han havde været på toilet. Den bruger vi så af og til, sådan at der ikke samler sig 'snavs'. Ellers skulle et bad også kunne gøre det. De søde små drenge får jo ganske naturligt rejsning fra de er helt små og der bliver det jo renset ud til, når forhuden trækker sig lidt tilbage. Kloge kloge moder natur

Anmeld

29. marts 2011

Faith

Jennifer skriver:

Har faktisk godt selv tænkt over det..
Men efter min søn er begyndt at bade hver dag er det faktisk ikke så slemt

Ok... Jeg bader kun mine drenge 1-2 gange om ugen og det synes jeg ikke får det væk,

Anmeld

29. marts 2011

Mikkel's mor <3

smillaluna skriver:

Ok... Jeg bader kun mine drenge 1-2 gange om ugen og det synes jeg ikke får det væk,

Gjorde jeg også i starten, men eller at jeg gør det hver dag, er der næsten ikke noget mere, eller det lugter i hvert fald ikke..

Anmeld

29. marts 2011

slettet_7530

smillaluna skriver:

man kan jo sagtens trække forhuden en smule tilbage uden at blotte hele hovdet, det gjorde jeg da

Anmeld

29. marts 2011

Valle81

He he,

Min dreng må være meget underlig eller så er det fordi hans vedhæng - ikke er af de største - men har aldrig oplevet det du skriver:0)

Griner stadig:0)

Christina

Anmeld

29. marts 2011

Faith

Marita skriver:

Hejsa!

Mor til to drenge her! Jeg havde jo også kun hørt, at man ikke måtte trække forhuden tilbage, så det gjorde jeg ikke. Indtil den dag, min ælste søn fik forhudsbetændelse! Vi var hos lægen og fik noget pencillin og der fik vi også en lille sprøjte, så vi kunne skylle tissemanden, når han havde været på toilet. Den bruger vi så af og til, sådan at der ikke samler sig 'snavs'. Ellers skulle et bad også kunne gøre det. De søde små drenge får jo ganske naturligt rejsning fra de er helt små og der bliver det jo renset ud til, når forhuden trækker sig lidt tilbage. Kloge kloge moder natur

Tak for et meget brugbart svar! Sådan en sprøjte kan man vel købe på apoteket. Og så bare almindelig postevand? Eller skal det være sterilt vand mon???

Anmeld

29. marts 2011

2721

Valle81 skriver:

He he,

Min dreng må være meget underlig eller så er det fordi hans vedhæng - ikke er af de største - men har aldrig oplevet det du skriver:0)

Christina

Har heller ikke observeret noget på min søn

Anmeld

29. marts 2011

Faith

Valle81 skriver:

He he,

Christina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.