Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Fenja09 skriver: Nej den river slet ikke Man behøver overhovedet ikke mere end de to ting jeg har nævnt. Vil lige tilføje, at vi har en vildtfarvet Schæfertøs, som også fælder MEGET og det er alt vi bruger og så ryger hun til frisør engang imellem og kommer i bad osv. Det er det hele. Får så lige af vide af min kæreste, som er hundetræner/adfærd ect. ikke er helt sikker på at stålkammen dur til en Mops...men karten kan du sagtens bruge. Der skal være "dupper" i enderne af karten, så det ikke gør ondt på hunden. Det er der på den af vores. Har lige tilføjet billede /Fenja
Nej den river slet ikke Man behøver overhovedet ikke mere end de to ting jeg har nævnt. Vil lige tilføje, at vi har en vildtfarvet Schæfertøs, som også fælder MEGET og det er alt vi bruger og så ryger hun til frisør engang imellem og kommer i bad osv. Det er det hele.
Får så lige af vide af min kæreste, som er hundetræner/adfærd ect. ikke er helt sikker på at stålkammen dur til en Mops...men karten kan du sagtens bruge.
Der skal være "dupper" i enderne af karten, så det ikke gør ondt på hunden. Det er der på den af vores.
Har lige tilføjet billede
/Fenja
Mange tak!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
B&J skriver: Og foderland og dyrland hihihhihi tror man næsten kan få den i alle butikker
Og foderland og dyrland hihihhihi tror man næsten kan få den i alle butikker
hehe lyder som om det er en butik på landet.... har aldrig hørt om de butikker ti hi....
Mor til prinsessen :-) skriver: hehe lyder som om det er en butik på landet.... har aldrig hørt om de butikker ti hi....
Haha, heller ikke mig...
Dog ikke griner men nok fordi de ligge her oppe i nordjylland
Hej...
Ville lige høre om du fandt en børste?
er nysgerrig...
MoarJ skriver: Hej... Ville lige høre om du fandt en børste? er nysgerrig...
Ranarupta skriver: Jeps!Jeg købte en Furminator og den er sindssygt god! Men hunden hader stadig at blive børstet/redt - men vi bliver ved
Jeps!Jeg købte en Furminator og den er sindssygt god! Men hunden hader stadig at blive børstet/redt - men vi bliver ved
Fantastisk...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128