Anbefal en hundebørste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

Isabella_mor

Ranarupta skriver:

Vores mops fælder helt vildt og gør det faktisk det meste af året.
Det er hovedsagligt underulden, der ryger af.

Kan årsagen til den konstante fældning være, at vi ikke kommer ordentligt i bund med den alm. børste?

Vi har denne og bruger stort set ikke den sorte side - og den sølvfarvede er vist ikke så rar for ham...

Jeg søger derfor en vidunderbørste, der bare tager det hele uden at gøre ondt.

Børste

jeg har selv en mops.. det er bare en race der fælder EKSTREMT meget..

men du kan mindske at den fælder ved at børste den godt og grundigt efter badet, der falder der meget af og det er let.. 

nu går jeg ud fra at det er en fawn mops du har, deres pels er lidt blødere end min mops' pels er.. han er sort og har en lidt stiv pels.. 

men du kan ikke gøre at den ikke fælder.. det er en race der fælder året rundt.. (rigtig irriterende)

men dejlig hund 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

Ranarupta

Fenja09 skriver:

Vil anbefale en karte og så en "kam". Kammen er dyr koster ca 149 kr, men den er så lavet af et ekstremt godt materiale og kan holde hele hundens liv. Karten koster ikke rigtig noget - tror vi gav 49 kr. Begge har vi købt med anbefaling fra vores hundefrisør. De to er nok til både hunden og vores to katte. Helt perfekt

Skriv, hvis du vil vide mere om det, så skal jeg se om jeg kan give dig mærket på "kammen", som er helt uundværlig når hunden fælder meget.

/Fenja

En karte... River den ikke i huden? 

Jeg vil meget gerne vide mere om kammen - og egentlig også gerne karten

Anmeld

29. marts 2011

B&J

Ranarupta skriver:

Uh, ja har faktisk hørt om Furminatoren før. Det vil jeg lige undersøge.

Vi bruger dyrlæge-foder med fiskeolie, da han har hoftedysplasi.
Og vi har gulvvarme i noget af huset...

Tak!!

Husk i hunde mad skal der være et højt indhold af kød og helst ikke korn det kan give allergi og det kan få pelsen til af fælde og ved man bruger dyrlægens hundefoder men den skal jo også sælges..

og brug >Lakseolie til din hund det er en rigtig god olie til ph verdien undskyld stavefejlene

Anmeld

29. marts 2011

Ranarupta

CamillaSoefelt skriver:

Den hepper jeg også på..!! Den er skide god!

Tak

Anmeld

29. marts 2011

Mira0911

Ranarupta skriver:

Vi har en mops - og ville elske, at han nød børstningen. 

Okey... Ærgerligt den ikke er vild med det...  Vores sidder nærmest bagefter med blikket  "bliv ved bliv ved"... 

Anmeld

29. marts 2011

CamillaSoefelt

Ranarupta skriver:

Tak

Var da så lidt...

Anmeld

29. marts 2011

Ranarupta

MoarJ skriver:

Okey... Ærgerligt den ikke er vild med det...  Vores sidder nærmest bagefter med blikket  "bliv ved bliv ved"... 

Årh, hvor fedt!

Anmeld

29. marts 2011

Isabella_mor

men hvis du køber den der furminator og den fungere så sig det lige til mig, for så vil jeg også have en. 

Anmeld

29. marts 2011

Mira0911

Ranarupta skriver:

Årh, hvor fedt!

Ja.. 

Mon ikke en dag jeres også bliver vild med det... 

Anmeld

29. marts 2011

Fenja09

Ranarupta skriver:

En karte... River den ikke i huden? 

Jeg vil meget gerne vide mere om kammen - og egentlig også gerne karten

Nej den river slet ikke  Man behøver overhovedet ikke mere end de to ting jeg har nævnt. Vil lige tilføje, at vi har en vildtfarvet Schæfertøs, som også fælder MEGET og det er alt vi bruger og så ryger hun til frisør engang imellem og kommer i bad osv. Det er det hele.

Får så lige af vide af min kæreste, som er hundetræner/adfærd ect. ikke er helt sikker på at stålkammen dur til en Mops...men karten kan du sagtens bruge.

Der skal være "dupper" i enderne af karten, så det ikke gør ondt på hunden. Det er der på den af vores.

Har lige tilføjet billede

/Fenja

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.