Anbefal en hundebørste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

Mira0911

Baby-støv skriver:

okay, men som skrevet op over. så er det ikk så behageligt så kort håret hunde.... De behøver heller ikk metal, da de ikk har så meget underuld... Det ved jeg ihvertfald mops ikk har...

Denne børst fås i 2 str. en til små og en til store... 

Der tror jeg nu også hundetræneren har andre børster som er i hans butik, som så kun er beregnet til små hunde... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

twinny

B&J skriver:

Du har helt ret men min nr 1 er helt klart

furminator

også den du viser eller dem der er mere ind 1 og de er super gode og de massere hunden oven i og den er god til hvalpe og til hunde der også er bange for børster

Jaah det er nok meget smag og behag... Min Dansk svenske ville havde den, men min langhåret schæfer ville elske den... Så har en metal til schæfer og gummi til den anden... hehe... besværlige hunde

Anmeld

29. marts 2011

twinny

MoarJ skriver:

Denne børst fås i 2 str. en til små og en til store... 

Der tror jeg nu også hundetræneren har andre børster som er i hans butik, som så kun er beregnet til små hunde... 

nååå Det var ikke lige str jeg tænkte på, men længden af pelsen, når den er kort som mops ville jeg mene det var bedst med gummihansker....  Men tror det er smag og behag...

Anmeld

29. marts 2011

Mira0911

Baby-støv skriver:

nååå Det var ikke lige str jeg tænkte på, men længden af pelsen, når den er kort som mops ville jeg mene det var bedst med gummihansker....  Men tror det er smag og behag...

Ja tror bestemt også det er smag og behag... 

Anmeld

29. marts 2011

B&J

Baby-støv skriver:

Jaah det er nok meget smag og behag... Min Dansk svenske ville havde den, men min langhåret schæfer ville elske den... Så har en metal til schæfer og gummi til den anden... hehe... besværlige hunde

Jaa hundene har også meninger

Anmeld

29. marts 2011

twinny

B&J skriver:

Jaa hundene har også meninger

jaah det skal ikk være let a være hundejer..... Jeg læste en artikel, hvor der stod hundeejer lever længere, fordi de har glæde af deres hunde... Jeg får et hjertestop af mine hunde ( begge stædige hvalpe)

Anmeld

29. marts 2011

B&J

Baby-støv skriver:

jaah det skal ikk være let a være hundejer..... Jeg læste en artikel, hvor der stod hundeejer lever længere, fordi de har glæde af deres hunde... Jeg får et hjertestop af mine hunde ( begge stædige hvalpe)

der er krudt i numsen på dem.... dejligt... men kan godt forstå du får lidt pip engang i mellem der kan også være for meget gang i dem

Anmeld

29. marts 2011

twinny

B&J skriver:

der er krudt i numsen på dem.... dejligt... men kan godt forstå du får lidt pip engang i mellem der kan også være for meget gang i dem

jaah, så skønne som de kan være

Ligeså meget kan de også være satans små unger

Anmeld

29. marts 2011

Mor til prinsessen :-)

Ranarupta skriver:

Vores mops fælder helt vildt og gør det faktisk det meste af året.
Det er hovedsagligt underulden, der ryger af.

Kan årsagen til den konstante fældning være, at vi ikke kommer ordentligt i bund med den alm. børste?

Vi har denne og bruger stort set ikke den sorte side - og den sølvfarvede er vist ikke så rar for ham...

Jeg søger derfor en vidunderbørste, der bare tager det hele uden at gøre ondt.

Børste

Min hund fælder også meget.. vi har købt en som også tager under hårene af.. og den er knald god!!! den hedder furminator og kan købes i maxi og bonnie :-)

Anmeld

29. marts 2011

B&J

Baby-støv skriver:

jaah, så skønne som de kan være

Ligeså meget kan de også være satans små unger

Jaaa

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.